پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          29 خرداد 1391 - 18 June 2012


جزئیات مصاحبه آزمون دکتری 91 اعلام شد

کارنامه تفصیلی آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال 1391 در اوایل مهرماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.


به گزارش فارس، فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله مصاحبه آزمون دکترای نیمه‌متمرکز بر روی ‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.
داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل تحصیلی (حداکثر چهار کدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، باید مطابق برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کدرشته محل و همچنین جداول مندرج در اطلاع رسانی مربوط به موسسه ذیربط، با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده در جداول مراجعه کنند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود.


داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان معرفی شده یک یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط درج شده است باید قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از موسسات مبلغ 250 هزار ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان) به شماره حساب مشخص شده (مربوط به موسسه محل برگزاری مصاحبه) واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن‌را هنگام شرکت در مصاحبه به مسوول ذیربط تحویل دهند.


درصورتی که برای چند کدرشته محل در یک دانشگاه، منحصراً از داوطلب یک نوبت مصاحبه به عمل آید می‌بایست بدون توجه به تعداد کدرشته‌ها مبلغ 250 هزار ریال (معادل بیست و پنج هزار تومان) پرداخت شود.


معرفی‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای اطلاع بیشتر از شرایط، ضوابط و همچنین شماره حساب دانشگاه‌های مربوط لازم است به وب سایت اطلاع رسانی موسسات مراجعه کنند.


به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده برای داوطلب در این اطلاعیه، داوطلبانی شرکت داده خواهند شد که نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذیربط به سازمان اعلام شود و داوطلبانی که نمره‌ای برای مصاحبه آنان اعلام نشود از پذیرش در کدرشته آن موسسه حذف خواهند شد.


بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه، بررسی مدارک یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه مربوط، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه کنند.


براساس این گزارش داوطلبانی که در مصاحبه شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره دکتری سال 91 (اعم از دوره‌های روزانه، شبانه، پیام‌نور، غیر انتفاعی یا بین‌الملل) قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال 1392 نخواهند بود.


به اطلاع تمام داوطلبان شرکت کننده در مرحله مصاحبه می‌رساند که پس از اعلام نتایج نهایی کارنامه تفصیلی آزمون دکتری سال 1391 در اوایل مهرماه سال جاری بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت، اگر داوطلبان درباره نتایج آزمون هرگونه سوالی داشته باشند پس از دریافت کارنامه تفصیلی می‌توانند منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی با سازمان مکاتبه کنند و به مراجعات حضوری و مکاتباتی که قبل از انتشار کارنامه تفضیلی و به طرق دیگر واصل شود پاسخ داده نخواهد شد.


تمام داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در این مرحله قرار گرفته می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط که در سایت سازمان قرار دارد حداکثر تا تاریخ 3 تیرماه ضمن پرداخت مبلغ 170 هزار ریال (یکصد و هفتاد هزار) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت کنند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام نکنند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.


داوطلبانی که در 4 کدرشته محل (حداکثر تعداد کدرشته برای معرفی) برای مصاحبه معرفی‌ شده‌اند وضعیت علمی آنها در کارنامه در کدرشته محل‌های معرفی‌شده (4 کدرشته) و کدرشته‌محل‌های قبل از آن مشخص شده است و آن دسته از داوطلبانی که از 1 تا 3 کدرشته محل معرفی شده‌اند یا اصلاً در ردیف معرفی‌شدگان قرار نگرفته‌اند وضعیت علمی آنها در کارنامه درکلیه رشته‌محل‌های انتخابی منعکس شده است.


مدارک مورد نیاز که می‌بایست معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند، عبارت است از:


1- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس).


معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا 31 شهریورماه 91  فارغ‌التحصیل شدند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور.)


2- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس).


آندسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند.


معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نیستند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.


4ـ اصل شناسنامه یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور.


5ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترجه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران).


6ـ اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیئت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند.


تگ ها مصاحبه آزمون دکتری 91

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی