پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          17 شهریور 1392 - 08 September 2013


نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

خبر ارسالی در تاریخ 17 شهریور سال1392:

نتایج نهایی با آزمون و بدون آزمون دوره دکتری 92 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارشپرتال دانشگاهی به نقل از سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com، اعلام شد.

در مقطع دکتری امسال 65 هزار نفر در 176 رشته با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد 2000 نفر در دوره با آزمون و 500 نفر در دوره بدون آزمون پذیرفته شدند.

بر اساس این گزارش پذیرفته‌شدگان باید در روز دوشنبه 18 شهریور 92 به واحد دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه و ثبت‌نام قطعی را انجام دهند.




خبرارسالی در تاریخ 15شهریور 1392:

نتایج نهایی کنکور دکتری دانشگاه آزاد فردا اعلام می شود و  پذیرش 2500 داوطلب

فهرست اسامی 2500 پذیرفته شده کنکور دکتری 92 فردا در سامانه مرکز آزمون این دانشگاه اعلام می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر، نتايج نهايي آزمون دكتري دانشگاه آزاد اسلامي فردا شنبه 16 شهریور از طریق سامانه www.azmoon.com اعلام خواهد شد.

در مقطع دكتري امسال 65 هزار نفر در 176 رشته با يكديگر رقابت كردند كه از اين تعداد، 2000 داوطلب در دوره با آزمون و 500 داوطلب در دوره بدون آزمون پذيرفته شدند.

پذيرفته شدگان باید در روز دوشنبه 18 شهریور با مراجعه به واحدهای دانشگاهی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته رئیس مرکز آزمون، کنکور دکتری تکمیل ظرفیت نخواهد داشت.

خبر ارسالی در تاریخ: 13شهریور1392:


اعلام نتایج آزمون دکتری 92

متقاضیان پذیرش در آزمون دکتری با پدیده جدیدی روبه رو شده اند. برخی از افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند می‌گویند در کارنامه نهایی آنها وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش آنان اعلام نشده است.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از نتمه له نقل از فرارو، روزهای گذشته بعضی از داوطلبان در صفحه مشاهده کارنامه نهایی خود با این عبارت روبرو شدند: «به دلیل نقص پرونده جهت آگاهی از وضعیت خود با شماره تلفن.... تماس حاصل فرمایید». با آغاز وقت اداری دیروز این شماره تلفن تنها برای ثانیه‌هایی آزاد می‌شد. پاسخهای متصدی مربوطه به داوطلبان حاکی از آن است که وضعیت استعلامی این داوطلبان از برخی مراجع نظارتی دچار مشکل است یا اساسا جواب استعلامی برای آنها نیامده است. در دستورالعمل گزینش دانشجوی دکتری هیچ اشاره ای به شرطیت مثبت بودن استعلام سوابق فرد از این مراجع نشده است. بر اساس این دستورالعمل، صرف التزام به نظام و عدم عناد برای تحصیل در مقطع دکتری شرط شده است.با این حال در سنوات گذشته بسیاری از داوطلبان بدون هیچ سابقه در مراجع قضایی یا انضباطی دانشگاهی در آزمون مردود اعلام شده و در کارنامه نهایی نیز رتبه آنان اعلام نشده است. عبارت آشنای سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان «نقص در پرونده» و اعلام مراجعه به هیات گزینش سازمان سنجش است.

سازمان سنجش و وزارت علوم تاکنون توضیحی در این باره ارائه نکرده است.





اعلام نتایج کنکور دکتری

خبر ارسالی در 12 شهریور سال 1392

اعلام نتایج کنکور دکتری ساعت 19 امروز اعلام می شود و  پذیرش 9951 نفر

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: نتایج نهایی کنکور دکتری 92 ساعت 19 امروز در سامانه سازمان سنجش منتشر می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: نتایج نهایی کنکور دکتری 92 با پذیرش 9951 نفر ساعت 19 امروز در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در یکی از روزهای 17، 18 و 19 شهریورماه می توانند برای ثبت نام به دانشگاههای محل قبولی خود مراجعه کنند.


خبر ارسالی در تاریخ : 6 شهریور سال 1392
نتایج کنکور دکتری روز سه‌شنبه اعلام می شود و  پذیرش بیش از 10 هزار نفر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون نیمه متمرکز دکتری 92 در روز سه‌شنبه 12 شهریور ماه خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری 10 هزار و 809 نفر است.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از میان 10 هزار و 809 نفر ظرفیت اعلام شده در آزمون دکتری سال 92، تعداد 8180 نفر در دوره روزانه، 1074 نفر در نوبت دوم، 235 نفر در پیام نور، 153 نفر در مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و 1167 نفر در پردیس‌های خودگردان پذیرش می شوند.

وی افزود: در آزمون ورودی دوره نیمه متمرکز دکتری سال 92، 217 هزار و 866 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 89 هزار و 695 نفر زن و 128 هزار و 171 نفر مرد بودند و به عبارت دیگر 41.17 درصد داوطلبان زن و 58.83 درصد آنان مرد بودند.

توکلی گفت: تعداد داوطلبان آزمون دکتری 92 نسبت به سال گذشته افزایش 39 هزار و 413 نفری داشت. همچنین از تعداد افرادی که ثبت نام کرده اند تعداد 186 هزار و 747 داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد 41 هزار و 119 نفر در این آزمون غایب بودند.

وی یادآور شد: از میان داوطلبان حاضر در جلسه آزمون، 45 هزار و 438 نفر در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 37 هزار و 134 داوطلب اقدام به انتخاب رشته کردند و در نهایت از این تعداد 14 هزار و 238 نفر زن و 22 هزار و 896 نفر مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: از مجموع افرادی که انتخاب رشته کرده‌اند تعداد 21 هزار و 203 داوطلب در ردیف معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه یک کد رشته محل یا دو کد رشته محل یا سه کد رشته محل یا چهار کد رشته محل یا پنج کد رشته محل قرار گرفتند.

توکلی با اشاره به زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در روزهای یکشنبه،‌ دوشنبه و سه شنبه 17، 18 و 19 شهریور ماه، گفت: در صورتی که دانشگاهی زمان ثبت‌نام خود را اعلام نکرده است داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک خود در روزهای مذکور برای ثبت‌نام به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

تگ ها نتایج کنکور دکتری زمان اعلام نتایج دکتری نتایج دکتری کنکور دکتری مشاهده نتایج کنکور دکتری

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی