پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          03 اسفند 1392 - 22 February 2014


پذيرش دانشجوي دکتراي پژوهش محور در تکميل ظرفيت آزمون دانشگاه آزاد اسلامی سال جاری


معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد:

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي از پذيرش دانشجوي دکتراي پژوهش محور در تکميل ظرفيت آزمون دکتراي امسال خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ جلسه کميسيون پژوهش شصت و هشتمين اجلاس شوراي مرکزي دانشگاه آزاد اسلامي با حضور ابراهيم واشقاني فراهاني معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، يزدي صمدي عضو هيات امنا و نماينده تام الاختيار رئيس دانشگاه در استان هاي غربي و زارع نماينده تام الاختيار رئيس دانشگاه در استان فارس با استقبال چشمگير روساي واحدها همراه بود.

وي در خصوص کمبود بودجه در بخش پژوهش گفت: من در يکي از نامه هاي آغاز فعاليتم به ميرزاده نوشتم در حال حاضر دانشگاه آزاد، دانشگاهي آموزشي است اين در حالي است که در حال حاضر دانشگاه هاي فن آفرين مطرح شده و نسل چهارم حتي دانشگاه کارآفرين را هم قبول ندارند

بنا براين گزارش واشقاني در اين جلسه از پذيرش دانشجوي دکتراي پژوهش محور در تکميل ظرفيت آزمون دکتراي امسال خبر داد و گفت: در مقطع کارشناسي ارشد نيز دانشجوي پژوهش محور جذب مي شود.

وي در ادامه افزود: به زودي صندوق اعتبارات پژوهشي ايجاد مي کنيم و به هر استاد به ميزاني که طرح پژوهشي مي آورد در صندوق اعتبار اختصاص مي دهيم، اينها همه در دستور کار شوراي پژوهش دانشگاه قرار دارد.

همچنين روساي برخي واحدها نسبت به تخصيص نيافتن مانده "اعتبارات پژوهشي" گفت: تمام واحدهايي که در اين زمينه مشکل دارند برنامه هاي خود را بياورند تا در بودجه سال 93 مانده اعتبارات پژوهشي شان تخصيص يابد.

وي در ادامه افزود: قول مي دهم مانده اعتبارات پژوهشي دانشگاه از سال 90 تاکنون در صورت ارائه برنامه در بودجه سال 93 لحاظ شود و بدين منظور ضروري است که واحدها تا پايان سال 92 متمم پژوهشي ارائه دهند.

واشقاني تاکيد کرد: در زمينه اعتبارات پژوهشي سياستهاي تشويقي و تنبيهي را لحاظ خواهيم کرد و در زمينه واحدهايي که برنامه و فعاليت هاي کافي در زمينه بودجه پژوهشي ندارند، تجديد نظر مي کنيم ضمن اينکه اين اختيار را براي واحدها قائل شده ايم تا با برنامه در تخصيص بودجه پژوهش جابجايي انجام دهند.

واشقاني در رابطه با جمع بندي جلسه کميسيون پژوهش اظهار داشت: يکي از مشکلات اعضا در ارتباط با مساله کمبود اعضاي هيات علمي براي انجام پايان نامه هاي دانشجويي بود که مشکل اصلي همه واحدهاست که به آن ها گفتيم اين موضوع به اطلاع رئيس دانشگاه رسانده شده و با توجه به ملاحظاتي که از نظر بالابردن کيفيت فعاليت هاي آموزشي مد نظر است قرار شده در جلسه اي با حضور روساي واحدهاي بزرگ بررسي شود و پيشنهادهاي آنها در کميسيون تخصصي آموزشي و پژوهشي هيات رئيسه مطرح و تصميم گيري شود .

وي ادامه داد: مشکل بعدي مشکل جذب مانده اعتبارات پژوهشي بود که توضيح داده شد بر اساس مصوبه اخير هيات رئيسه اين اعتبارات جمع مي شود و به عنوان رديفي جداگانه با ارائه برنامه در بودجه پژوهشي سال 93 قادر به هزينه کردن خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي در خصوص مجلات گفت:از انتشار ژورنال‌هاي جديد استقبال مي کنيم به شرط آنکه کيفيت و استاندارد مورد نظر کميته وزارت علوم و بهداشت را رعايت کنند در مورد مجلات خارجي هم بايد بگويم به دنبال اين هستيم که کيفيت ژورنال‌هايمان به نحوي باشد که در پايگاه‌هاي بين المللي به خصوصISI نمايه شود.

واشقاني در پايان گفت: در زمينه دسترسي به ژورنال‌هاي علمي نيز همکاران ما مشکلاتي داشتند که با پيگيري ها دسترسي به کتابخانه هاي ديجيتال و منابع علمي همچون اشپرينگر برقرار شده و در مورد ادامه قرارداد براي سال بعد نيز در حال مذاکره ايم. با ساير ناشران هم مذاکره کرديم تا بتوانيم قراردادي را تامين کنيم که منافع دانشگاه را حفظ کند .

تگ ها پذیرش دانشجوی دکتری دانشجوی دکتری دکتری پذیرش مقطع دکتری

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی