پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          23 شهریور 1393 - 14 September 2014


نخستین رساله‌های دکتری سال آینده دفاع می‌شوند

 معاون آموزشی دانشگاه جامعه‌المصطفی گفت: نخستین رساله‌های دکتری تا سال آینده دفاع خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا کمیلی منطقه خراسان، افزود: در حال حاضر تعداد پایان‌نامه‌های دانشگاه جامعه‌المصطفی در مقطع کارشناسی ارشد به 220 پایان نامه رسیده است و این مساله در دوره دکتری نیز جریان دارد و امسال اولین دوره امتحان جامع پشت سر گذاشته شده و موضوعات رساله‌های دکتری انتخاب شده است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به تعداد پذیرفته شدگان این دانشگاه در دوره تحصیلی جدید اظهار کرد: حدود 110 نفر در مجموع در دوره تمهدیه این دانشگاه پذیرفته شده‌اند که از این تعداد 70 نفر مرد و 40 نفر زن هستند.

کمیلی با بیان اینکه «این میزان نسبت به سال گذشته کمی کاهش داشته است» افزود: این مساله به دلیل کاهش ظرفیت پذیرش از سوی خود دانشگاه بوده چرا که ظرفیت‌هایمان تکمیل شده است.

معاون آموزشی دانشگاه جامعه‌المصطفی ادامه داد: در مقطع کارشناسی نیز حدود 80 دانشجوی مرد و 40 دانشجوی زن پذیرفته شده‌اند.

کمیلی با اشاره به حضور طلاب خارجی در این دانشگاه تاکید کرد: بیشتر دانشجویان ما از کشورهای پاکستان، ‌هند، چین، افغانستان و کشورهای آفریقایی هستند؛ بر این اساس رشته‌های خاصی در دانشگاه ارایه می‌شود که مطابق با نیازهای کشور متبوع طلاب است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا رشته جدیدی به این دانشگاه افزوده شده است» گفت: تاکنون رشته جدیدی به مجموعه درسی ما اضافه نشده است، چرا که تنوع رشته‌های تحصیلی زیاد بوده و احتیاج به رشته جدید نیز نداریم.

معاون آموزشی دانشگاه جامعه‌المصطفی با اشاره به تعداد رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه در مقاطع مختلف تصریح کرد: در مقطع کارشناسی 6 رشته و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین سطح 4، پنج رشته به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی در خصوص نحوه پذیرش دانشجو از کشورهای دیگر یادآور شد: به دلیل اینکه در این دانشگاه درون مایه دروس حوزوی و اسلامی است؛ دانشجویان باید تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی آغاز کنند حتی کسانی که از دانشگاه‌های خارجی نیز مدرک تحصیلی دارند نیز شامل این مقررات می‌شوند، مگر اینکه مدرک رسمی آن‌ها حوزوی باشد.

کمیلی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص تعداد پذیرفته‌شدگان سایر مقاطع در این دانشگاه تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد 25 دانشجو پذیرش شدند که هنوز این تعداد نهایی نشده و در مقطع دکتری نیز 6 دانشجو پذیرش داشتیم.


پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی