پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / ورزش دانشگاهی          24 شهریور 1399 - 14 September 2020


جزئیات آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ باید با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه ۱۶ شهریور سازمان سنجش و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه کنند.

با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی پیوست مشخص شده، ضرورت دارد افراد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی باید به سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir مراجعه کنند.

آزمون عملی تربیت بدنی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه ۲۷ شهریور و جمعه ۲۸ شهریور برای برادران و در روزهای شنبه ۲۹ شهریور، یکشنبه ۳۰ شهریور و دوشنبه ۳۱ شهریور برای خواهران برگزار می شود.

داوطلبان آزمون عملی علوم ورزشی کنکور سراسری ۹۹ که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۵ شهریور ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم است فرم خوداظهاری مبتلایان به بیماری کرونا را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند نباید در آزمون عملی که در تاریخ های ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه ۹۹ انجام می‌شود حضور پیدا کنند. برای متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا در تاریخ دیگری که متعاقباً در مهر ماه با آنها هماهنگی می‌شود منحصراً در شهر تهران آزمون عملی برگزار خواهد شد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد. داوطلبان می توانند به سه طریق شماره پرونده و کد ملی، شماره پرونده و کد پیگیری، شماره پرونده و شماره سریال فرم مربوطه را تکمیل کنند.

محل حوزه آزمون عملی رشته علوم ورزشی بر اساس محل اقامت و حروف الفبای نام خانوادگی داوطلب در سایت سازمان سنجش درج شده است. 

زمان حضور افراد در حوزه ها در هر روز به دو بخش صبح و ظهر دسته بندی شده است. داوطلبانی که باید در نوبت صبح آزمون دهند می توانند در زمان های ۷ تا ۱۰ صبح در محل حوزه مربوطه حضور یابند و داوطلبانی که در نوبت ظهر باید در حوزه ها حضور یابند باید از ساعت ۱۲ تا ۱۵ در محل حوزه مورد نظر حضور یابند، تا پس از انجام فرایند نام نویسی و انجام معاینات مربوطه، آزمون عملی را انجام دهند.

ملاک تعیین محل حوزه آزمون عملی، شهری است که داوطلب در بخش اطلاعات خویش (در پرونده سازمان سنجش) به عنوان محل سکونت انتخاب کرده است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین ورزش دانشگاهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی