پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          15 آذر 1391 - 05 December 2012




تجلیل از 300 دانشجوی برتر کردستانی

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری فارس: 330 نفر از دانشجویان و نخبه‌های برتر دانشگاه کردستان در مراسمی با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه کردستان سه‌شنبه شب در این مراسم، اظهار کرد: ‌این دانشجویان نماینده 12 هزار دانشجوی دانشگاه کردستان هستند که مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

جهانشیر امینی به حضور دانشجویان در انجمن‌های مختلف دانشگاه به منظور پرورش استعدادهای آنها تاکید کرد و گفت: در دانشگاه کردستان بیشتر از 30 انجمن علمی و دانشجویی فعال است که موفقیت‌های بسیاری به دست آورده‌اند.

به گفته وی، هر انجمن به تناسب کیفیت و کمیت کاری و میزان فعالیت خود کمک‌های مالی ویژه‌ایی را از طرف دانشگاه دریافت می‌کند.

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به فعالیت سه مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با صنعت در دانشگاه، گفت: تبدیل ایده به عمل وظیفه اصلی این مرکز است به طوری که افرادی که ایده و خلاقیتی دارند با مراجعه به این مرکز زمینه رشد و پرورش آن را به دست می‌آورند.

وی به موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دانشگاه کردستان به عنوان بزرگ‌ترین مرکز علمی فرهنگی استان در سال‌های اخیر نقش مهمی را در توسعه و بالندگی منطقه ایفا کرده است.

به گفته امینی، دانشگاه و جامعه جدای از هم نیستند و اعتمادسازی بین دانشگاهیان و مردم استان امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی بر استفاده از طرح‌های دانشجویان در مدیریت اجرایی استان تاکید کرد و گفت: باید از طرح‌های دانشگاهیان و نیروهای تحصیلکرده استفاده شود تا روند توسعه تسریع یابد.

در این مراسم یکی از دانشجویان دانشگاه کردستان که رتبه برتر کنکور کارشناسی ارشد را به دست آورده بود و هم‌اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی در دانشگاه علامه طباطبایی است ضمن تقدیر از اساتید و مجموعه دانشگاه، دانشجویان را به تلاش بیشتر برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و همچنین شرکت در المپیاد دانشجویان کشور دعوت کرد.

جمال بارخدا از استعدادها و خلاقیت دانشجویان دانشگاه کردستان و همچنین مزایای المپیاد دانشجویی سخن گفت.

وی گفت: شرکت در المپیاد کشوری دانشجویان به دو روش مستقیم که کسب رتبه یک تا 14 دانشجویان کارشناسی و روش غیرمستقیم از طریق مدیر گروه‌ها انجام می‌شود.

بارخدا با ابراز خوشحالی از موفقیت دانشجویان منطقه، گفت: در حال حاضر 30 تا 40 درصد از دانشجویان دانشگاه علامه در مقطع کارشناسی ارشد از مناطق کردنشین و به خصوص از فارغ‌التحصیلان دانشگاه کردستان هستند که جای بسی افتخار است.

این دانشجوی کردستانی که رتبه نخست کارشناسی ارشد و رتبه سوم المپیاد دانشجویی را دارد، از دانشجویان خواست که مدت دو ماه مانده به کنکور ارشد را با تلاش و جدیت بیشتری برای موفقیت در این مقطع تحصیلی سپری کنند.

در این مراسم از 330 نفر از دانشجویان برتر رشته‌های مختلف تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با اهدای لوح تقدیر و دیگر هدایا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.





تگ ها تجلیل از دانشجویان برتر کردستانی تجلیل دانشجویان نخبه های برتر

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی