پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          05 دی 1391 - 25 December 2012




برگزاری مناظره‌ بین دانشجویان و نامزدهای انتخابات و خبر قرار ملاقات با شبکه خبر



رامین شمسایی در مورد پیشنهاد دانشجویان به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بهتر است در صدا و سیما مناظره‌هایی بین دانشجویان و نامزدهای انتخاباتی برگزار شود، که از این طریق دانشجویان بتوانند مطالبات خود را بیان کنند.





مناظره استاد دانشگاه با رئیس جمهور

پرتال دانشگاهی به نقل از  رامین شمسایی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه  خبر گزاری فارس  در مورد جزئیات نشست مشورتی تشکل‌های دانشجویی با رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در این جلسه آسیب‌شناسی عملکرد رسانه‌ای ملی در سال 88 مطرح شد و تشکل‌های دانشجویی پیشنهاد‌هایی را به ضرغامی ارائه دادند.

 

شمسایی در مورد پیشنهاد دانشجویان برای مناظره‌های انتخاباتی در تلویزیون، اظهار داشت: پیشنهاد دانشجویان به رئیس سازمان صدا و سیما این بود که بین برنامه مناظره‌های انتخاباتی و انتخابات فاصله بیشتری وجود داشته باشد تا مردم در یک فضای احساسی رأی ندهند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون فرصت کوتاهی دارد و معمولا دست برتر با کسی است که مغلطه بیشتری می‌کند، تصریح کرد: پیشنهاد دانشجویان به ضرغامی این بود که مناظره‌ها بین کارشناسان در رابطه با برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی برگزار شود.

 

شمسایی در مورد پیشنهاد دیگر دانشجویان به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بهتر است در صدا و سیما مناظره‌هایی بین دانشجویان و نامزدهای انتخاباتی برگزار شود، که از این طریق دانشجویان بتوانند مطالبات خود را بیان کنند.

 

این فعال دانشجویی با بیان اینکه رسانه ملی باید در فضای انتخابات بتواند فرهنگ مطالبه‌گری مردم را بالا ببرد، اظهار داشت: رسانه ملی باید از این طریق سطح فرهنگ مطالبه‌گری مردم را افزایش دهد.

 

شمسایی با بیان اینکه موضوع عدالت رسانه‌ای یکی دیگر از دغدغه‌های دانشجویان در نشست با رئیس سازمان صدا و سیما بود، تصریح کرد: در این نشست دانشجویان تأکید کردند که رسانه ملی باید بتواند دغدغه‌ها و مشکلات تمام اقشار اجتماعی را پوشش دهد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ضرغامی مطرح کرد که تشکل‌های دانشجویی به صورت ماهانه با مسئولان صدا و سیما جلساتی را داشته باشند، اظهار داشت: ضرغامی در این نشست به دانشجویان گفت که بحث‌ اخبار را با مدیر شبکه خبر و مستند‌های سیاسی را با مدیر شبکه 4 هماهنگ کنید.

این فعال دانشجویی در مورد مطالبه جنبش دانشجویی از رئیس سازمان صدا و سیما گفت: دانشجویان در این نشست از ضرغامی خواستند که به مهره‌های سوخته جریان فتنه در تلویزیون آنتن ندهند.

 

 

 

 

 



تگ ها دانشجو مناظره نامزد رئیس جمهور با دانشجویان شبکه خبر

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی