پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          16 دی 1391 - 05 January 2013





محقق اردبیلی جزو 25 دانشگاه برتر کشور


رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بر اساس آخرین رتبه‌بندی 96 دانشگاه کشور دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه 25 دانشگاه کشوری قرار گرفته است.


پرتال دانشگاهی به نقل از  مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سال‌های گذشته در این رتبه‌بندی در رده‌های پایین‌تری قرار داشتیم اما با گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی و موفقیت‌های اخیر در گروه پژوهش و تحقیقات توانستیم به عنوان قطب مراکز علمی و دانشگاهی کشور قرار بگیریم.

وی ادامه داد: برای اولین بار دانشگاه محقق اردبیلی جزو شاخص‌ترین دانشگاه‌های بین‌المللی نیز قرار گرفت و ما برای اولین بار در این لیست توانستیم برای استان اردبیل موفقیتی جدید کسب کنیم.

این مسئول عنصر اصلی پیشرفت و حرکت‌های روبه جلو یک جامعه پویا را تکیه بر نیروهای متخصص و کارآمد توصیف کرد و افزود: هر چقدر در یک منطقه آموزش عالی و مراکز دانشگاهی توسعه یابد به همان میزان آن جامعه در مسیر رشد و ترقی گام برمی‌دارد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در عصر کنونی و در رقابت نفس‌گیر کشورهای مختلف توسعه یافته و در حال توسعه جامعه‌ای موفق است که بتواند مراکز علمی پژوهشی دانشگاهی و تحقیقاتی بسیار قوی و کارآمد داشته باشد، تصریح کرد: در این زمینه ما نیز توانسته‌ایم حرکت‌های موثر و تاثیر‌گذاری را در یک دهه اخیر شاهد باشیم.

گنجی بیان داشت: هم اکنون 45 مرکز آموزش عالی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در این مراکز بیش از 74 هزار دانشجو تحصیل می‌‌کنند.

وی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه پایه و مادر در طی سال‌های اخیر فعالیت‌های چشمگیری را به سرانجام رسانده و از یک حالت منطقه‌ای به وضعیت ملی و بین‌المللی تبدیل شده است.

این مسئول بیان داشت: تنها در سه سال گذشته ما توانسته‌ایم تنها دو رشته دکتری را به 38 رشته ارتقا دهیم و در کنار آن دانشگاه محقق اردبیلی در بسترسازی برای توسعه تحصیلات تکمیلی توانسته است هم از لحاظ کمی و هم کیفی موفق عمل کند.

وی به دایر بودن 68 رشته کارشناسی ارشد و همچنین 68 رشته کاردانی و کارشناسی در دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و ابراز داشت: هم اکنون در این دانشگاه 174 رشته دایر شده و ما اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته توانستیم رتبه دوم را در فعالیت‌های فرهنگی به دست آوریم و در امور آموزشی نیز جزو سه دانشگاه برتر کشور شناخته شدیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بیان داشت: این دانشگاه به لحاظ فعالیت‌های معنوی و ارزشی به ویژه در تدوین فرهنگ ارزش‌مدار عاشورایی توانسته است به دانشگاه عاشورایی ارتقا یابد.

گنجی در پایان اظهار داشت: دانشگاه محقق اردبیلی در مسیر توسعه روز افزون خود همچنان بالنده و پر امید به آینده سعی می‌کند جایگاه برتر و ممتاز را حفظ کرده و احیا کند.





تگ ها دانشگاه دانشگاه اردبیلی دانشگاه برتر کشور دانشگاه برتر محقق اردبیلی

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی