پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          26 بهمن 1391 - 14 February 2013







دانشجویان دانشکده علوم قرآنی بجنورد در مشهد



به علت نبود فضای آموزشی مناسب، دانشجویان پسر دانشکده علوم قرآنی بجنورد تحصیلات خود را در دانشکده علوم قرآنی مشهد پی می گیرند.



پرتال دانشگاهی به نقل از مسوول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی بجنورد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تایید این مطلب گفت: پیش از این کلاس های درس دانشجویان این مرکز در فضای خوابگاه برگزار می شد که به علت نارضایتی و گلایه دانشجویان، تصمیم به انتقال آنان به مشهد گرفته شد.

ˈحسن نیریˈ افزود: اکنون کلاس های دانشجویان دختر این دانشکده همچنان در فضای خوابگاه برگزار می شود که اگر این روند ادامه داشته باشد این دانشجویان نیز به ناگزیر برای ادامه تحصیل به سایر دانشکده ها انتقال خواهند یافت.

وی گفت: تداوم این وضعیت و چاره جویی نکردن در این خصوص در نهایت تعطیلی دانشکده علوم قرآنی بجنورد را به دنبال خواهد داشت.

مسوول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی بجنورد اظهار کرد: این دانشکده 105 دانشجوی پسر و دختر دارد که 98 درصد آنان غیربومی هستند و این وضعیت اسباب نارضایی دانشجویان و اولیای آنان را فراهم کرده است.

نیری با اشاره به وضعیت ساختمان جدید دانشکده علوم قرآنی بجنورد، گفت: بنای این دانشکده تکمیل شده اما نبود انشعابات آب، برق، گاز و تلفن و نیز نابسامانی محوطه آن، مانع از بهره برداری از این فضای آموزشی شده است.

وی با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی ردیف اعتباری مستقلی ندارد، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی موظف است برای این دانشکده تامین اعتبار کند و اعتبارات اختصاص یافته به این دانشکده را صرف امور آن کند.

نیری افزود: در سفر دوم هیات دولت به استان 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این دانشکده اختصاص یافت که از مجموع این اعتبار پنج میلیارد ریال توسط استانداری به این دانشکده تخصیص یافته و هزینه شد.

مسوول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر که باید توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به این دانشکده اختصاص می یافت تاکنون پرداخت نشده است.

نیری افزود: از محل اعتبارات وزارت نفت نیز 10 میلیارد ریال به این دانشکده تخصیص یافت که در ساخت ساختمان جدید دانشکده هزینه شد اما تاکنون ساحتمان این دانشکده برای برگزاری کلاس ها آماده نشده است.

وی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته 400 میلیون ریال اعتبار برای اجرای محوطه سازی و برقراری انشعابات این ساختمان مورد نیاز است که تاکنون تخصیص نیافته است.

مسوول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی بجنورد افزود: از محل سفر رهبری نیز 20 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان این دانشکده اختصاص یافته که تاکنون 60 درصد آن جذب و در ساخت و ساز هزینه شده است.

نیری اظهار کرد: هم اکنون بخش اداری این دانشکده در فضای آموزشی دبستان ابتدایی حضرت فاطمه (س) بجنورد مستقر است که این امر نیز موجب نارضایی کادر اداری مرکز و نیز مسوولان و اولیای این آموزشگاه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در گفت و گو با ایرنا، مدیریت دانشکده علوم قرآنی را مستقل از این اداره عنوان کرد.

حجت الاسلام ˈرحیم مهدوی پورˈ افزود: تنها بخشی از مدیریت این دانشکده از جمله اعتبارات آن بر عهده این اداره کل است ولی بخش هزینه بر عهده مدیریت دانشکده علوم قرآنی است.

وی گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر دوم ریاست جمهوری و وزارت نفت به این دانشکده اختصاص یافته که تاکنون همه آن جذب نشده و ما در حال پیگیری برای جذب مابقی این اعتبارات هستیم.

دانشکده علوم قرآنی بجنورد 105 دانشجو دارد که در دو رشته علوم قرآنی و تفسیر تحصیل می کنند.

هم اکنون 50 هزار دانشجوی دختر و پسر در 40 مرکز آموزش عالی در خراسان شمالی تحصیل می کنند.






تگ ها دانشجویان دانشکده علوم قرآنی دانشجوی دانشکده قرآنی

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی