پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          21 اسفند 1391 - 11 March 2013





بی‌احترامی به دانشجویان با بی‌تحرک خواندن جنبش دانشجویی



پرکره با اشاره به گزارش روزنامه ایران درباره رئیس دانشگاه آزاد، گفت: جنبش‌ دانشجویی دانشگاه آزاد نه تنها بی‌تحرک و خنثی نشده است بلکه این ادعای مطرح شده در روزنامه ایران نوعی بی‌احترامی به دانشجویان است.




پرتال دانشگاهی به نقل از محمدحسین پرکره مشاور رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نقد روزنامه ایران نسبت به عملکرد فرهاد دانشجو در شرایط ناعادلانه صورت گرفته است چرا که هنوز مدت زمان زیادی از مدیریت دانشجو نگذشته است و برای نقد و بررسی مدیریت وی نیاز به زمان بیشتری است.

پرکره در ادامه به مقاله روزنامه ایران اشاره کرد و گفت: این مقالات نشان از نفوذ جریان انحرافی در روزنامه ایران دارد چرا که تفکرات این جریان در دانشگاه‌ها تامین نشده است بنابراین سعی در پرونده سازی دارند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد، در پاسخ به این سوال که آیا جنبش‌های دانشجویی در زمان مدیریت دانشجو بی‌تحرک و خنثی شده‌اند؟ گفت: جنبش‌ دانشجویی نه تنها بی‌تحرک و خنثی نشده‌اند بلکه این ادعای مطرح شده در روزنامه ایران نوعی بی‌احترامی به دانشجویان است.

وی اظهار داشت: جنبش‌های دانشجویی عدالت ‌خواه و حق جو هستند و از هرگونه عملکرد انقلابی و سازنده حمایت می‌کنند.

پرکره حضور بی‌سابقه دانشجویان را در اردوی راهیان نور نشان از پویایی جنبش دانشجویی دانست و افزود:در طول تاریخ دانشگاه آزاد تا به حال چنین تجمعی صورت نگرفته است.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد که در طول این دوره 3 بیانیه نیز بر علیه آقای دانشجو صادر شده است که این نشان از پویایی شرایط محیطی دانشگاه دارد.

وی در جواب این سوال که تعطیلی پنج شنبه‌ها مخالف مصالح دانشجویان و دانشگاه آزاد است؛ اظهار داشت: قبل از آنکه تعطیلی روز پنج شنبه برای کارکنان مصوب شود از دانشجویان نظر خواهی شد و اعلام نظرات موافق بیش از مخالف بود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد که اگر فضای کاری و روانی کارمندان در دانشگاه تامین شود سبب ارائه بهتر خدمات به دانشجویان خواهد شد؛ همچنان که اکنون شاهد آن هستیم که خدمات دهی مناسب‌ و با کیفیت‌تری نسبت به گذشته جریان دارد.

پرکره تاکید کرد: تصمیمات مدیریت دانشگاه نباید به گونه‌ای باشد تا در حق کارمندان تضییع حقی انجام شود و تعطیلی روز پنج شنبه عملی با برنامه‌ریزی قبلی بوده است.

پرکره در جواب ادعای روزنامه ایران مبنی بر اینکه رسانه‌های دانشگاه تنها در جهت معرفی و تبلیغ برای فرهاد دانشجو گام بر می‌دارند، گفت: این روزنامه‌ها و خبرگزاری متعلق به دانشگاه آزاد است؛ در همین راستا باید توانمندی‌ها و پتانسیل‌های نهفته دانشگاه آزاد را نشان دهند.

وی همچنین تاکید کرد که خبرگزاری آنا اخبار غیر دانشگاهی را نیز پوشش می‌دهد.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد درباره وعده کاهش هزینه‌ها تشریح کرد: دانشگاه آزاد هر سال 15 درصد افزایش شهریه داشته است اما امسال هیچ افزایش هزینه‌ای اعمال نشد. با توجه به فضای تورمی اقتصاد و قیمت دلار می‌توانیم عدم افزایش شهریه‌ها را یک موفقیت بزرگ مدیریتی قلمداد کنیم.

پرکره از افزایش درصد تخفیف شهریه برای دانشجویان نخبه خبر داد و گفت: نسبت به دوره مدیریتی قبلی رشد قابل توجهی داشته است.






تگ ها بی تحرک خواندن دانشجویان جنبش دانشجویی دانشجو

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی