پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          13 مهر 1392 - 05 October 2013


تخفیف ویژه دانشجویان برای تئاتر در ایامی از هفته

بلیت‌های آثار تماشاخانه ایرانشهر در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برای دانشجویان با تخفیف ارائه خواهد شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از گروه دریافت خبر ایسنا، بلیت سه نمایش «شیش و هشت» کاری از نیما دهقان، «سنگ‌ها در جیب‌هایش» کاری از پارسا پیروزفر و «شایعات» کاری از رحمان سیفی‌آزاد روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته با تخفیف ویژه 25% به دانشجویان ارائه می‌شود.

نمایش «شیش و هشت» یک اثر کمدی است که به قلم کوروش نریمانی داستان عاشق شدن معلمی را روایت می‌کند که جیرجیر کفش هایش مشکلاتی را برای مطرح کردن علاق‌ اش به وجود می آورد. این اثر با حضور الهام کردا، فرزین صابونی، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی هر شب ساعت 18:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» ترجمه و کاری از پارسا پیروزفر داستان دو هنروری است که با بازی در نقش‌های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و...) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می‌دهند.

پیروزفر در این اثر، تماشاگر نمایش را علاوه برابعاد کمیک اثر با جنبه تراژیک نیز آشنا می‌کند. توجه به شخصیت افراد در کنار موقیت آنها و پرداختن به جنبه تراژدی در کنار کمدی در این اثر هم باعث تعمق درباره ناتوانی، آرزوها و خواسته‌های ممکن و یا غیر ممکن آدمی می‌شود و هم شرایطی را بوجود می‌آورد که مخاطب وضعیت کاراکترهای نمایشی را همچون موقعیت خود بداند.

نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» با بازی پارسا پیروزفر و رضا بهبودی هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون که به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد از جمله دیگر آثاری است که در این تماشاخانه اجرا می‌شود.

این نمایش با نقش آفرینی احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری هر شب ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می‌آید.

*******

اجرای نمایش «دش من» نوشته و کاری از ابراهیم گله دار زاده از 14 مهر درسالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود.

این اثر نمایشی با کارگردانی ابراهیم گله دار زاده از یکشنبه -14 مهر- هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می رود.

نمایش «دش من»، که برای نخستین بار تحولات و تغییرات ناشی از جنگ جهانی را در ایران از نگاه مردم عادی مورد بررسی قرار می دهد، قصه چند زن رختشور است که در بحبوحه جنگ و اوج قحطی پیکر نیمه جان پسر جوانی را پیدا می کنند و مخفیانه برای نجات او دست به کارهای بزرگی می زنند.

در این نمایش وحید آقاپور، محمد عسگری، سعیده آجرلی و یاسمن نصرتی به ایفای نقش می پردازند و رضا رزم طراحی صحنه نمایش را برعهده دارد. همچنین طراحی صحنه و لباس رضا رزم، طراحی پوستر و بورشور شهریار آریافر، دستیار کارگردان و برنامه ریز مهدی فنائیان، دستیار کارگردان و مدیر تولید علی زارعی، منشی صحنه مینا مقامی زاده و مدیر روابط عمومی را امیر پاسنگی بر عهده دارند.

تگ ها تخفیف ویژه تئاتر دانشجویان تخفیف تئاتر برای دانشجویان تسهیلات دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی