پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          03 اردیبهشت 1393 - 23 April 2014


بدهکاری دانشجویان دلیل قطع اینترنت و آب خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر





سید محمد رضا خلیلی  با اشاره به تجمع صنفی دانشجویان خوابگاهی سهرودی دانشگاه خواجه نصیر که روز گذشته صورت گرفت، گفت: یک سری از دانشجویان خوابگاهی هستند که مدت هاست هزینه خوابگاهی خود را پرداخت نکرده‌اند.

وی افزود: بنابراین برای اینکه دانشجویانی که هزینه خوابگاه خود پرداخت نکرده اند را ملزم به پرداخت کنیم اعلام کردیم این دانشجویان از یک سری تسهیلات جزیی خوابگاهی محروم می شوند تا زمانی که هزینه ها را پرداخت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر افزود: همچنین بارها عنوان کرده ایم که دانشجویانی که نمی توانند پرداخت کنند به معاونت دانشجویی مراجعه کرده عنوان کنند تا هزینه خوابگاهی این دانشجویان به صورت اقساط دریافت شود و دانشگاه نیز آماده است تا هرگونه کمکی که لازم است انجام دهد.

وی افزود: بعد از ایجاد تمهیدات نیمی از دانشجویان اجاره بها خوابگاه را پرداخت کردند ولی هنوز حدود 25 الی 26 درصد از دانشجویان هزینه خوابگاهی خود را پرداخت نکرده اند.

خلیلی افزود: عدم پرداخت به موقع اجاره بهای خوابگاهی باعث می شود که دانشگاه در لیست بد حساب های صندوق رفاه دانشجویان قرار گیرد و از یک سری تسهیلات و امکانات محروم شود و این عدم پرداخت اجاره بها توسط برخی از دانشجویان باعث می شود دیگر دانشجویان از یک سری امکانات محروم شوند.

وی ادامه داد: دانشجویان از ما می خواهند خوابگاه ها را بازسازی ، تعمیر و تجهیز کنیم تمام این موارد درحالی اجرایی می شود که اجاره بها به موقع پرداخت شود.

معاون دانشجویی دانشگاه افزود: تا زمانی که اینترنت قطع نشده بود خبری نبود اما بعد از تمهیدات دانشگاه برای پرداخت اجاره بها و قطع اینترنت اعتراض ها آغاز شد.

وی افزود: دانشگاه مجبور است به نوعی دانشجویان را ملزم به پرداخت اجاره بها کند چرا که این مساله برای دیگر دانشجویان مشکل ایجاد کرده است.

معاون دانشجویی دانشگاه افزود: ما از دانشجویان می خواهیم خوش حساب و به روز باشند. از سوی دیگر به آنها کمک می کنیم و اجاره بهای آنها را قسط بندی کرده ایم. همچنین امکان دریافت وام نیز برای آنها وجود دارد.

وی درخصوص قطع آب نیز گفت: آب قطع نشده بود بلکه به طبقات بالاتر نمی رسید که مشکل رفع شد.

خلیلی تصریح کرد: دانشگاه برای اینکه دیگر دانشجویان متضرر نشود مجبور است از تمهیداتی استفاده کند تا اجاره بهای خوابگاه پرداخت شود و دانشجویان بتوانند از امکانات و تسهیلات خوابگاهی بهره مند شوند.
پ بعدازظهر روز گذشته برخی از دانشجویان خوابگاه سهرودی دانشگاه خواجه نصیر به علت قطع اینترنت و آب و کیفیت نامطلوب غذا مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کردند.


پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی