پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          02 تیر 1393 - 23 June 2014


شرایط اسکان تابستانی در کوی دانشگاه تهران


 مدیرکل کوی دانشگاه تهران با بیان اینکه روال سکونت دانشجویان در کوی برای تابستان مانند گذشته است، گفت: دانشجویان بعد از اتمام امتحانات در هشتم تیر ملزم به تخلیه کوی به مدت 10 الی 12 روز هستند و پس از آن می‌توانند تا پایان دوره تابستان در کوی سکونت کنند.

دکتر موسی عنبری درمورد لزوم تخلیه 12 روزه خوابگاه‌های کوی توضیح داد: این تعطیلی مختصر برای نظافت و تعمیرات جزئی است و برای دانشجویانی که مایل به ماندگاری هستند خوابگاه‌های خودگردان در سطح شهر تعبیه خواهد شد؛ البته تجربه ثابت کرده است که استقبال از این خوابگاه‌ها کم است زیرا دانشجویان هم به این تعطیلات نیاز دارند، مگر این که فرد شاغل و مجبور به ماندگاری درتهران باشد.

وی در مورد اینکه کدام دانشجویان می‌توانند در دوره تابستان در کوی سکونت کنند، گفت: سکونت دانشجویان مقطع دکتری و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که ترم سوم یا چهارم هستند در کوی بلامانع است.

عنبری با بیان اینکه سکونت برای دانشجویان دوره کارشناسی در کوی در دوره تابستان محدودیت دارد، افزود: البته در این مورد هم استثنا وجود دارد. در واقع دانشجویان مقطع کارشناسی که ترم آخر هستند یا تک درسی دارند و تا آخر تابستان واحد خود را می‌گذرانند هم می‌توانند در خوابگاه‌های سطح شهر سکونت کنند.

خواسته دانشجویان ساکن در خوابگاه کیانوری فراتر از قانون است

مدیرکل کوی دانشگاه تهران در ادامه به شرایط خوابگاه کیانوری اشاره کرد و گفت: این خوابگاه به تعمیرات نیاز دارد؛ زیرا در زمانی که نهادهای خارج از دانشگاه، مخصوصا نهاد ریاست جمهوری برای تعمیر اقدام کردند، دانشجویان این خوابگاه را تخلیه نکردند.

عنبری افزود: تخلیه خوابگاه به این معنی نیست که دانشجو کلا از دانشگاه خارج شود. دانشجویان ساکن در خوابگاه کیانوری می‌توانند در خوابگاه فاطمیه سکونت کنند. این دو خوابگاه از نظر امکانات فرقی با یکدیگر ندارند و همه دانشجویان در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه تعمیرات لازم در خوابگاه کیانوری انجام شود، با صلاح دید رئیس دانشگاه در مورد نحوه پذیرش دانشجویان در این خوابگاه تصمیم گرفته خواهد شد.

مدیرکل کوی دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی از دانشجویان خواسته‌ای فراتر از قانون دارند، گفت: بعضی از دانشجویانی که هم اکنون در این خوابگاه هستند شرایط سکونت را ندارند، اما با رافت دکتر امید به آن‌ها اجازه داده شد تا پایان ترم و اوایل تابستان در خوابگاه بمانند.

عنبری ادامه داد: دانشجویان هر روز خواسته جدیدتری دارند که این خواسته‌ها در مدیریت اختلال ایجاد می‌کند. هرچند خواسته دانشجویان حائز اهمیت است، اما امنیت و ایمنی خوابگاه مهم تر است. اگر تعمیر این خواگاه باز هم به تعویق بیفتد، بودجه در جای دیگر استفاده خواهد شد و خود دانشجویان اعتراض خواهند کرد.


پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی