پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / آزمون          19 تیر 1390 - 10 July 2011

ثبت نام پنجاه و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی از 8 مرداد در دانشگاههای علوم پزشکی آغاز می شود و واجدین شرایط می توانند تا 26 مرداد در این آزمون ثبت نام کنند.

زمان برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی دانشنامه تخصصی پزشکی همزمان در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 24 شهریور ماه سال جاری در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

همچنین آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی نیز در روزهای 26 تا 27 شهریور ماه بر اساس برنامه زمانبندی که در زمان توزیع کارت به داوطلبان اعلام می شود، برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه تخصصی پزشکی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 22 و 23 شهریور در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توزیع می شود.

کلیه دستیارانی که در تا آبان ماه سال 90 دوره دستیاری آنها به پایان می رسد و در آزمون گواهینامه تخصصی مردادماه 90 موفق به کسب قبولی شوند، می توانند به صورت مشروط در این آزمون شرکت کنند.

آزمون دانشنامه پزشکی در دو قسمت شفاهی و کتبی برگزار می شود و حدنصاب نمره قبولی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی 70 درصد کل نمره آزمون کتبی و 70 درصد کل نمره آزمون شفاهی است.

نحوه شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی پزشکی

کلیه داوطلبانی که در این دوره موفق به کسب حدنصاب قبولی آزمون کتبی دانشنامه تخصصی شده و نیز کلیه افرادی که در آزمون کتبی دانشنامه تخصصی دوره های گذشته قبول شده اند، چنانچه بیش از 5 سال از قبولی آزمون کتبی آنان سپری نشده باشد می توانند با رعایت کامل مفاد این دستورالعمل در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی که به صورت OSCE برگزار می شود، ثبت ‌نام و شرکت کنند.

برای مقالات پژوهشی که در ارتباط با رشته تحصیلی مربوطه توسط دستیار، در طول دوره دستیاری در یکی از مجلات معتبر علمی - پژوهشی به چاپ رسیده و یا پذیرفته شده باشد و نیز پایان نامه دستیاری با نظر هیئت ممتحنه حداکثر تا 15 نمره پس از کسب نمره قبولی در آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی در نظر گرفته شده است.

داوطلبان باید مبالغی را به همراه سایر مدارک خواسته شده به حساب خزانه واریز کنند که هر داوطلب به نسبت تعداد دفعات شرکت در آزمون مبالغ متفاوتی را پرداخت می کند.

اعلام نتایج آزمون کتبی دانشنامه تخصصی در 25 شهریور

نتایج آزمون کتبی دانشنامه تخصصی روز جمعه 25 شهریور اعلام می شود و نتایج نهایی نیز پس از برگزاری آزمون شفاهی تا پایان شهریور ماه 90 اعلام می شود.

به گزارش مهر، آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی از بالاترین آزمون های کشوری هستند که برای فارغ التحصیلان دوره های دستیاری تخصصی در سطح دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود. افراد پذیرفته شده در آزمون دانشنامه به عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور مشغول به خدمت می شوند.

تگ ها آغاز ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی

پر بازدیدترین آزمون

خبرنامه - شبکه های اجتماعی