پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / آزمون          23 اسفند 1400 - 14 March 2022


فرصت ثبت نام در سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۱ امروز دوشنبه ۲۳ اسفندماه پایان می یابد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۱ در تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

ثبت نام تنها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می شود و داوطلبان تا ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مدارکی که پیشتر اسکن و آماده کرده اند را ارسال و با تکمیل فرم ثبت نام، برای شرکت در آزمون نام نویسی کنند.

در صورت عدم ارسال یا نقص مدارک مربوط به سهمیه در بازه ثبت نام (و زمان ارفاقی تکمیل مدارک)، سهمیه مورد درخواست برای داوطلب لحاظ نخواهد شد. پس از پایان مهلت ثبت نام، تغییر سهمیه به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۱ رأس ساعت ٠٨:٣٠صبح روز پنج شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش (احراز حداقل ۵۰ درصد نمره خام آزمون)، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، از طریق سایت اعلام خواهد شد.

آن دسته از داوطلبان که حداقل ۵۰ درصد نمره خام آزمون (بدون در نظر گرفتن ضرایب دروس و رشته ها، به استثنای درس زبان انگلیسی که با ضریب ٢ محاسبه می شود) را کسب کرده باشند، اجازه انتخاب رشته را خواهند داشت.

تبصره: کسب نمره حد نصاب برای کلیه سهمیه ها، تابع مقررات مربوط به خود است.

تبصره: متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهمیه های رزمندگان و استعداد درخشان، در صورت کسب حد نصاب پذیرش داوطلبان آزاد در رشته/محل انتخابی، به صورت آزاد پذیرش خواهند شد.

به عبارت دیگر، رشته/ محل های انتخابی این داوطلبان ابتدا همانند داوطلبان آزاد مورد سنجش قرار می گیرد و در صورت قبولی، جزء پذیرفته شدگان آزاد محسوب می شوند و در صورت پذیرفته نشدن، در بالاترین اولویت ممکن در سهمیه های مورد اشاره به رقابت می پردازند.

رشته/ محل انتخابی هر داوطلب، ابتدا در سهمیه آزاد سنجش شده و در صورت عدم قبولی، آن رشته/ محل با لحاظ کردن سهمیه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت عدم قبولی، این فرآیند برای اولویت انتخابی بعدی داوطلب تکرار می شود.

کارنامه حاوی نمره و رتبه (صرف نظر از این که داوطلب مجاز یا غیر مجاز به انتخاب رشته باشد) از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

تنها داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز حداقل ۵۰ درصد نمره خام آزمون، مجاز به انتخاب رشـته می شوند، می توانند رشته/ محل های مورد علاقه خـود را به ترتیب اولویتِ دلخواه، در فرم انتخاب رشته/ محل که در همراه کارنامه به آنها ارائه می شود، انتخاب کنند.

داوطلب می تواند یک رشته را در تمام دانشگاهها یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه، انتخاب کند. تذکر: در صورتی که داوطلب اقدام به انتخاب رشته/ محل نکند، منصرف محسوب شده و واجد شرایط پذیرش نخواهد بود.

جدول رشته های امتحانی، دروس امتحانی و ضرایب آن در سی و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۱

برای هر سؤال باید تنها یک گزینه که بهترین پاسخ ممکن در میان گزینه های ارائه شده است، انتخاب شود. به هر پاسخ درست ٣ نمره مثبت و به هر پاسخ نادرست، یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سؤالات بدون پاسخ، نمره ای تعلق نمی گیرد. به هر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد، یک نمره منفی تعلق می گیرد.

در استخراج نتایج از روش تراز نمرات استفاده خواهد شد. روش آزمون و نمره دهی تابع مقررات کلی آزمونها است.

رسیدگی به اعتراضات نسبت به سؤالات و کلید اولیه:

کلید اولیه آزمون و فرم اعتراض ساعت ۱۲ روزدوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در سایت قرار خواهد گرفت. داوطلبان پس از مشاهده کلید اولیه، می توانند حداکثر تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ اعتراضات خود را نسبت به سؤالات و/ یا کلید اولیه آزمون، فقط از طریق فرم اعتراض اینترنتی ارسال کنند.

دریافت اعتراضات پس از این تاریخ و از هر طریق دیگری (نمابر، پُست، حضوری و غیره) به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین آزمون

خبرنامه - شبکه های اجتماعی