پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          27 اردیبهشت 1390 - 17 May 2011

وزارت علوم به دانشگاه ایرانیان مجوز داد/ جزئیات تاسیس دانشگاه و پذیرش
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز ایجاد دانشگاه ایرانیان وابسته به شورای عالی ایرانیان را صادر کرد تا این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان ایرانی خارج از کشور اقدام کند اما به گفته یک مدیر وزارت علوم نحوه پذیرش و رشته های این دانشگاه هنوز نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای عالی ایرانیان خارج از کشور که اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور به عنوان جانشین رئیس جمهور در این شورا فعالیت می کند در سال 88 تأسیس دانشگاهی غیردولتی غیرانتفاعی با نام دانشگاه بین المللی مجازی ایرانیان خارج از کشور را تصویب کرد.

ارسلان قربانی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در گفتگو با خبرنگار مهر در سال 88 گفت: در دانشگاه بین‌المللی مجازی ایرانیان خارج از کشور از اساتید برجسته ایرانی خارج از کشور و همچنین اساتید برجسته داخل کشور استفاده می‌شود و دانشجویان ایرانی و خارجی می‌توانند در آن تحصیل کنند.
قربانی به عنوان دبیر کارگروه همکاری‌های علمی و آموزشی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گفته بود: طی موافقتی که با معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته است روند تأسیس این دانشگاه هرچه سریعتر انجام می‌شود.

ابوالفضل حسنی - مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید صدور مجوز راه اندازی دانشگاه ایرانیان توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مجوز راه اندازی این دانشگاه قبل از سال 90 صادر شده است.

وی درباره رشته هایی که در دانشگاه ایرانیان راه اندازی می شود نیز گفت: قرار بر این بود که ساخت و ساز دانشگاه ایرانیان را انجام دهند و سپس در این بحث وارد شویم که چه رشته هایی در این دانشگاه وارد شوند.

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی در پاسخ به اینکه دانشگاه ایرانیان در کجا راه اندازی می شود به مهر گفت: هنوز مشخص نیست. احتمالاً در خارج از تهران راه اندازی می شود. شاید هم این دانشگاه را در مناطق آزاد راه اندازی کنند.

وی درباره نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه به مهر گفت: نحوه پذیرش در این دانشگاه هنوز مشخص نیست و پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه در حال حاضر تایید نمی شود و باید مورد بررسی قرار گیرد.

تگ ها وزارت علوم دانشگاه ایرانیان مجوز جزئیات تاسیس دانشگاه پذیرش

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی