پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          29 دی 1390 - 19 January 2012

نامه تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه علم و صنعت به رييس اين دانشگاه


تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه علم و صنعت با ارسال نامه‌اي خطاب به رييس اين دانشگاه تأسيس دانشکده مستقل مهندسي هسته‌اي در دانشگاه را خواستار شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا ، متن اين نامه به شرح زير است:
جناب آقاي دکتر جبل عاملي
رياست محترم دانشگاه علم و صنعت ايران
با صلوات بر محمد و آل محمد و درود و سلام نثار شهيدان و امام شهدا و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي
انقلاب اسلامي ما از همان ابتدا تا به امروز همواره مورد هجمه‌ دشمنان ددمنش واقع شده بود. دشمن غدار نظام اسلامي از آغاز به ثمر رسيدن اين نهضت حسيني تا به امروز همواره از ابزارهاي شيطاني خود براي ضربه زدن به اين نظام مقدس استفاده نموده است. حربه‌هايي چون ترور نيروهاي برجسته انقلاب، تجهيز، آموزش و حمايت نيروهاي ضدانقلاب از داخل نظام، تحميل جنگ و هجمه‌ وسيع عليه تماميت ارضي ايران اسلامي، فشار سنگين رسانه‌اي و هزاران هزار ترفند شيطاني ديگر که پس از شکست آن‌ها در جنگ سخت يکي پس از ديگري به کار بسته شد. به اين ترتيب تهاجم عليه انقلاب اسلامي وارد فاز ديگري شد که از آن به جنگ نرم تعبير مي‌شود. در جنگ نرم شناخت عرصه دشوارتر از جنگ سخت بود. تشخيص فتنه‌ها که وقتي مي‌آيند شناخته نمي‌شوند و وقتي مي‌روند ماهيت پليدشان روشن مي‌شود، سخت بود. پس در جنگ نرم به بازوهايي احتياج بود تا با بصيرت بالا، نقشه‌هاي دشمن پليد را شناسايي کنند و در دفعشان بکوشند. پس از آن‌که، امام خامنه‌اي(حفظه الله)صحبت از آغاز جنگ نرم نمودند و در کنارش بحث جهاد علمي دشمن شکن و نهضت نرم افزاري را مطرح کردند، جوانان غيور اين مرز و بوم به نداي امامشان لبيک گفته و با شوقي وصف ناشدني در اين عرصه ورود يافتند تا بلکه در مقابل دشمني که با تمام وجود در مقابل ما ايستاده، سرسختانه بايستند و مانع تجاوزکاري‌ها و ددمنشي‌هاي اين دشمن خبيث گردند. ماحصل جهاد علمي فرزندان امام خامنه‌اي موجب شد تا ايران اسلامي به مراتب علم و فناوري يکي پس از ديگري دست يابد و به جايگاهي که امروز در آن قرار دارد برسد و کسب اين جايگاه نيز ثمره تلاش مردان جهادگريست که شايد تنها پس از شهادتشان بشناسيمشان. اما اين جوانان حاضرند و شبانه روز در حال جهاد براي مقابله با اين دشمن پليد مي‌باشند. اما اين دشمن خبيث براي مقابله با حرکت عظيم اين جوانان غيور چه کرد؟ با شناسايي ايشان اقدام به حذف فيزيکي اين عزيزان نمود تا بلکه خللي را در اين حرکت عظيم وارد سازد. ليکن همانطور که خود مي‌داند با اين گونه حرکات نمي‌تواند ذره‌اي در اين حرکت، خللي وارد سازد چرا که اگر يک تن از ما را بکشند از قبل آن هزاران جوان مسلمان ديگر پا به عرصه مي‌گذارند و اين نهضت را ادامه خواهند داد. عيب دشمن ما اين است که نمي‌داند جوانان غيور اين مرز و بوم به شوق شهادت زنده‌اند. آن‌ها نمي‌دانند که عاشورا چيست و نمي‌دانند تأثيري که عاشورا و فرهنگ عاشورايي بر جوان مسلمان ايراني دارد چه تأثير شگرفيست. تأثير اين فرهنگ بر جوان مسلمان ما تا آن حد است که دشمنش براي ممانعت از رويش اين حرکت اقدام به حذفشان مي‌کند. اين ترورها همچون نوري است در شب تار که شاهراه را از بي‌راهه بازمي‌شناساند. شهادت، آرزوي جوانان مسلمان ايرانيست و با کشته شدن اين جوانان، شوق دست‌يابي به اين هدف را در دل‌ها زنده مي‌کنند و درگاه شهادت را به آن‌ها نشان مي‌دهند.
ما دانشجويان دانشگاه علم و صنعت ايران از رياست محترم دانشگاه تقاضا داريم تا با تأسيس دانشکده مستقل مهندسي هسته‌اي در دانشگاه شرايط حضور هر چه بيشتر دانشجويان در اين رشته تحصيلي را فراهم آورده و راه را براي عاشقان خدمت به ميهن عزيز اسلامي ايران در اين عرصه نوراني که اين روزها حضور و پيشرفت در آن خاريست در چشم دشمنان هموار کنند تا دشمنان قسم خورده بدانند که اگر علي محمدي، شهرياري، رضايي‌نژاد و احمدي روشن‌ها را به شهادت رساندند در پس اين عزيزان، هزاران نفر خواهند آمد و جايشان را پر خواهند کرد و نقشه‌هايشان را نقش بر آب مي‌سازند.

تگ ها نامه تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه علم و صنعت رييس دانشگاه

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی