پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          22 اسفند 1390 - 12 March 2012



معاون اداری، مالی وزیر علوم از طرح‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی بازدید کرد

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از طرح‌های عمرانی دانشگاه خوارزمی بازدید کرد.

علی اکبر متکان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با سفر هیئت دولت به استان البرز از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام دانشگاه خوارزمی بازدید کرد.

وی در بازدید از ساختمان در حال احداث کتابخانه مرکزی و سالن همایش‌های این دانشگاه ضمن تأکید بر لزوم مکان یابی مناسب و نزدیک بودن کتابخانه‌های مرکزی به سلف سرویس و مسجد و فضاهای آموزشی دانشجویان، در جهت تسریع در پایان پروژه مذکور دستورات لازم برای تکمیل این پروژه عمرانی را صادر کرد.

وی همچنین در بازدید از بلوار کنار گذر در حال احداث ضلع شرقی دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: این بلوار درآینده نزدیک به آزاد راه شهید همت تهران کرج متصل می‌شود و رفت و آمد اساتید و دانشجویان در این مسیر سریع‌تر و بدون وجود ترافیک شهری انجام می‌پذیرد.

معاون اداری ، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در ادامه حضور خود در دانشگاه خوارزمی از طرح‌های نیمه تمام چند منظوره ورزشی و خوابگاه دانشجویان متاهل بازدید کرد و با بازبینی نقشه‌های فنی این پروژه‌ها، چگونگی تکمیل این طرح‌ها را مورد بررسی قرار داد.

متکان در پایان این برنامه پیشنهاد کرد که نشستی با حضور مسئولان دانشگاه خوارزمی، مسئولان شهرداری کمال شهر و استانداری البرز و همچنین نمایندگان وزارت علوم برگزار شود تا مشکلات این دانشگاه با همکاری و همیاری مسئولان محلی استان البرز حل و فصل شود.

گفتنی است کتابخانه مرکزی و سالن همایش‌های دانشگاه خوارزمی با 7500 متر مربع زیر بنا در چهار طبقه در حال ساخت است و تا کنون بودجه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه ساخت آن شده و با صرف هزینه‌ای معادل یک و نیم میلیارد تومان این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی همچنین از پروژه خوابگاه 180 واحدی دانشجویان متاهل که 32 واحد آن به بهره برداری رسیده است بازدید کرد و دستورات لازم برای ساخت واحدهای نیمه تمام باقیمانده این پروژه را نیز صادر کرد.




تگ ها طرح عمرانی دانشگاه خوارزمی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی