پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          17 فروردین 1391 - 05 April 2012



اعزام ۳۰ هزار دانشگاهی به حج عمره


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه اعزام ۳۰ هزار و ۵۰۰ دانشگاهی شامل استاد و دانشجو به حج عمره مفرده خبر داد و گفت: این افراد تا اوایل خرداد ماه امساب به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

حجت‌ الاسلام 'سیدمحمد فقیهی' شامگاه چهارشنبه در همایش عمره دانشگاهیان استان مازندران در ساری افزود: اعزام این افراد به حج عمره از روز ۲۵ بهمن ماه پارسال آغاز شد و تا هفتم خرداد ماه آتی پایان می یابد.

وی گفت: دانشگاهیان در سه گروه اعضای هیات علمی، دانشجویان مجرد و متاهل و بر اساس برنامه زمانبندی شده به صورت جداگانه به سرزمین وحی اعزام می شوند.

او افزود: اعزام اعضای هیات علمی از ۲۵ بهمن ماه پارسال آغاز شد و تا ۲۵ فروردین ماه امسال ادامه می یابد و از ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه امسال هم دانشجویان پسر اعزام خواهند شد و نوبت اعزام دانشجویان متاهل هم از دهم اردیبهشت ماه تا هفتم خرداد ماه امسال است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان كشور از افزایش سهمیه اعزام دانشگاهیان به حج عمره در سال جاری نیز خبر داد و گفت: سهیمه دانشگاهیان امسال پنج هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته كه نشان دهنده توجه مسوولان نظام به این قشر است.

وی آمار دانشگاهیان ثبت نام شده برای اعزام به حج عمره در سال جاری را بیش از ۳۰۰هزار نفر اعلام و بیان كرد: دانشجویان و استادان مهر ماه سال گذشته اقدام به ثبت نام كردند كه از این تعداد بیش از ۳۰ هزار نفر در این دوره به حج عمره اعزام می شوند.

فقیهی با اشاره به انجام برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در طول زمان سفر نیز گفت: سه بسته فرهنگی برای این افراد در نظر گرفته شده كه دو بسته فرهنگی قبل از سفر و یك بسته فرهنگی حین سفر در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی برگزاری همایشها، جلسات آموزشی و مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه های این سفر اعلام و بیان كرد: تاكنون ۳۰ همایش برگزار شده و علاوه بر آن زیارت دوره ای و هشت مسابقه فرهنگی نظیر مسابقه عكس، نوشتاری و تصویری نیز برگزار می شود.

او همچنین به اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات اشاره كرد و گفت: تا آخر فروردین ماه جاری حدود ۱۰ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.



تگ ها اعزام دانشگاهی حج عمره

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی