پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          24 فروردین 1391 - 12 April 2012



توقعات مسئولین از دانشگاه‌آزاد

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری مهر: انتظارات و دغدغه های مسئولان در دیدارهایی که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دوم فروردین‌ماه تا چند روز پیش با مسئولان ارشد نظام و آیات عظام داشت، مطرح شد.

فرهاد دانشجو که اساس کار خود در دانشگاه آزاد را بر تعامل با مسئولان نظام و پرهیز از هر نوع گوشه‌گیری بنا نهاده، در ایام نوروز و روزهای بعد از تعطیلات، دید و بازدیدهایی را با آیات عظام، روسای 3 قوه والبته رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد داشت.

عیدی هاشمی رفسنجانی به فرهاد دانشجو

یکی از مهم‌ترین دیدارهای فرهاد دانشجو در ایام عید، دیدار و گفتگو با رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد بود که در نهمین روز فروردین91 صورت گرفت.

در این دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از مدتها اختلاف بر سر امضا نکردن حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد، به گفته فرهاد دانشجو آمادگی خود را برای حمایت از ریاست جدید دانشگاه آزاد اعلام کرد.

علی لاریجانی: قانون به کمک دانشگاه آزاد می‌آید

علی لاریجانی - رئیس قوه مقننه نیز در دیدار نوروزی که فرهاد دانشجو با وی داشت، ضمن اعلام آمادگی مجلس برای انجام هرگونه همکاری و کار کارشناسی به دانشجو اعلام کرد که اگر در بحث قانونگذاری، دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند کمک باشد، در چارچوب قانون مجلس آماده کمک است.

آیت‌الله جنتی: دانشگاه آزاد، اسلامی شود

"باید سعی شود پسوند اسلام که پشت سر اسم دانشگاه آزاد هست، هم در ظاهر و هم در محتوای علوم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و نمود داشته باشد"، آیت‌الله احمد جنتی - دبیر شورای نگهبان در دیدارش با رئیس دانشگاه آزاد بر این موضوع تاکید کرد.

دبیر شورای نگهبان خطاب به دانشجو یادآور شد: "این سخن بنده به این معنا نیست که در گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی نبوده، بلکه باید صبغه اسلامی در دانشگاه آزاد پررنگ‌تر باشد."
آیت‌الله مقتدایی: روحیه دانشجو به دیدگاه مراجع نزدیک است

هفته گذشته دیدارهای چند ساعته فرهاد دانشجو با مراجع تقلید و مدیر حوزه‌های علمیه در قم صورت گرفت و در یکی از این دیدارها، آیت‌الله مرتضی مقتدایی - مدیر حوزه‌های علمیه، روحیه دانشجو را نزدیک به دیدگاه مراجع و حوزه دانست.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط ریاست جدید دانشگاه آزاد با هیئت امنای دانشگاه تصریح کرد که باید با مسئولان و اساتیدی که از نظر اخلاقی و شرعی لایق حضور در این دانشگاه نیستند، قاطعانه برخورد شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی: مهم نیست چه کسی تکیه بر کرسی دانشگاه آزاد زده

فرهاد دانشجو سه‌شنبه هفته گذشته در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام کرد که هدف از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی مدرک گرایی نبوده اما دانشگاه در این مسیر حرکت کرد که باید اصلاح شود.

همچنین آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار تاکید کرد که این سرمایه عظیم نباید از دست برود و مهم نیست که چه کسی بر کرسی ریاست آن تکیه زده باشد.

به گفته این استاد برجسته حوزه، مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌های کشور وجود دارد که این مشکلات در دانشگاه آزاد بیشتر است.

آیت‌الله نوری همدانی: دانشگاه آزاد شجره طیبه است

آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار فرهاد دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی را شجره طیبه معرفی و تاکید کرد که این دانشگاه با زحمات فراوان و با نیت پاک امام و رهبری در طول سال‌های بعد از انقلاب شروع به کار کرده و افراد ممتاز و شایسته‌ای را تحویل جامعه داده است.

آیت‌الله سبحانی: طرفدار پایه‌گذاری دانشگاه آزاد بودم

فرهاد دانشجو در ادامه دیدارهایش، با آیت‌الله العظمی سبحانی دیدار کرد و این استاد برجسته حوزه به دانشجو گفت که از طرفداران پایه‌گذاری این دانشگاه در کشور بوده چرا که باید به سمتی حرکت کرد تا مشکل کنکور حل می‌شد و جوانان برای تحصیل به خارج از کشور مهاجرت نکنند.

رئیس قوه قضائیه: تحصیل دانشجویان دختر در محل سکونت باشد

فرهاد دانشجو نشستی هم با آیت‌الله آملی لاریجانی - رئیس قوه قضائیه داشت و به رئیس دانشگاه آزاد در این دیدار توصیه شد که این دانشگاه نه تنها باید قانونمند شود بلکه محل تحصیل دانشجویان دختر باید در نزدیکی محل سکونت‌شان باشد.

یک دغدغه رئیس جمهور در دانشگاه آزاد

رئیس جمهور نیز در دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با خود، دغدغه‌اش در این دانشگاه را ارتفای کیفیت آموزش و پژوهش عنوان کرد.


تگ ها دانشگاه‌آزاد اسلامی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی