همایش بازاریابی عصبی Neuromarketing
محرکهای اصلی تصمیمگیری مغز کدامند و چگونه میتوان در بازاریابی استفاده کرد؟
بازاریابی عصبی درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوانیم عملیات بازاریابی و فروش خود را بهبود ببخشیم.
آیا بازاریابی عصبی برای کار من مناسب است؟
بسیاری فکر میکنند روشهای بازاریابی عصبی برای شرکتهای بزرگ با بودجههای عظیم است. ولی ایدههای بازاریابی توسط تمامی کسبوکارها حتی کارآفرینان یکنفره قابلاجرا هستند.
آنچه در این همایش میآموزیم:
با عملکرد بهتر مغز و تصمیمگیری آشنا میشویم
چگونه از مشخصات و مزایای کالا فراتر برویم و براحساسات و ضمیرناخودآگاه مشتری تاثیرگذار باشیم؟
به راهکارهایی کاربردی اشاره میشود که چگونه از علم بازاریابی عصبی در بازاریابی و فروش استفاده کنیم؟
21 راهکار مشخص ارائه میشود که بلافاصله در کارمان استفاده کنیم.
مخاطب: مدیران، بازاریابان و فروشندگان
زمان: 28 تیرماه 1391 ساعت 4 تا 8
سخنران: ژان بقوسیان نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش
ظرفیت: فقط 70 نفر
مبلغ: 128 هزار تومان
تلفن ثبت نام:5-44083824
با بازاریابی عصبی آشنا نیستید؟
لطفا فایل صوتی زیر را دانلود کنید و با این علم جدید آشنا شوید!