پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          04 مهر 1391 - 25 September 2012



تولید مقالات علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد یاسوج با رشد 200 درصدی

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از رشد 200 درصدی تولید و ارائه مقالات علمی پژوهشی در این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.
عطاءالله افتخاری امروز در یاسوج اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در سال جاری 700 دانشجو در رشته‌های مختلف پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ادامه داد: امسال نسبت به سال‌های گذشته پذیرش کمتری داشته‌ایم چراکه پذیرش در دانشگاه‌های دیگر به خصوص دانشگاه دولتی بیشتر بوده است.

افتخاری به تعداد 26 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام از دانشجویان آغاز شده که 10 رشته آن در واحد یاسوج و 16 رشته نیز در پردیس قرار دارد و در این 26 رشته تعداد زیادی دانشجو خواهیم گرفت.

وی به وجود سه بلوک خوابگاه دانشجویی در پردیس دانشگاه آزاد یاسوج اشاره کرد و گفت: هر یک از این سه خوابگاه ظرفیت 500 نفره دارند که یکی از این بلوک‌ها در پاییز امسال تحویل داده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از جذب اساتید در این دانشگاه خبر داد و گفت: در هر سال دو بار فراخوان جذب استاد داریم که فراخوان آن را بر روی سایت گذاشتیم و به همین منظور برای 24 رشته فراخوان زده شده است.

جابه‌جایی دانشجویان از شهر یاسوج به سمت پردیس دانشگاه و بالعکس از دیگر نکاتی بود که افتخاری از آن یاد کرد و گفت: تعداد بیش از 20 اتوبوس اجاره کرده‌ایم که کار حمل دانشجویان را در این مسیر بر عهده خواهند داشت و پیش‌بینی ما این است که در این زمینه مشکلی به وجود نیاید.

این مسئول دانشگاهی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت مناسب تولید مقالات علمی و پژوهشی در این دانشگاه سخن به میان آورد و اذعان کرد: امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد بیش از 200 درصدی تولید مقالات علمی و پژوهشی در این دانشگاه را داشته‌ایم که نویدبخش توجه بهتر و بیشتر به امر تحقیق و پژوهش در این دانشگاه است.

افتخاری به بودجه محدود این دانشگاه برای برگزاری همایش‌ها و کارهای تحقیقاتی اشاره کرد و گفت: آزمایشگاه ما در حال تعمیر است و در حال خرید تجهیزات بهتر و بیشتر برای آن هستیم.




تگ ها تولید مقالات علمی پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج رشد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی