پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          30 آذر 1391 - 20 December 2012




جزئیات تعطیلی واحد دبی دانشگاه شهیدبهشتی


رئیس دانشگاه شهیدبهشتی اعلام کرد: با مصوبه شورای گسترش آموزش عالی واحد دبی دانشگاه به صورت موقت تعطیل شده و دانشجو پذیرش نمی کند.

پرتال دانشگاهی به نقل از محمدمهدی تهرانچی در گفتگو با خبرنگار مهر اخبار منتشر شده از شعبه دبی این دانشگاه واقع در کشور امارات را توسط برخی از سایت ها و صداو سیما کذب عنوان کرد.
وی افزود: متاسفانه اخباری که منتشر شده کذب بوده، ما از رسانه انتظار داریم که اخبار درست را منتشر کند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی افزود: دانشجویان شعبه دبی دانشگاه شهیدبهشتی با تصویب شورای گسترش آموزش عالی در یکی از پردیس های داخل دانشگاه میهمان هستند و درحال حاضر با دستور شورای گسترش شعبه دبی دانشگاه به صورت موقت تعطیل شده است.

وی ادامه داد: اکنون دانشجویان کلاس های این شعبه هفت نفر بیشتر نیستند و مابقی دانشجویان در مرحله رساله قرار دارند که خارج از پردیس اصلی دانشگاه برگزار می شود و تمام مشکلات دانشجویان که مشکلات مفصلی هم بود رفع شده و اکنون دانشجویان این شعبه با مشکلی مواجه نیستند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: تصمیم تعطیلی شعبه دبی دانشگاه به دلیل مشکلات سیاسی که وجود داشت در دوره ریاست دکتر شعبانی رئیس پیشین دانشگاه گرفته شد و در این دوره ما آن را عملیاتی کردیم البته منظور از تعطیلی عدم جذب دانشجو است و گرنه تا روز آخر که واحد دانشجو دارد فعالیت خواهد داشت.

وی درباره فعالیت دوباره و پذیرش دانشجو در این شعبه هم گفت: فعالیت دوباره و پذیرش دانشجو دراین واحد منوط به سیاست جمهوری اسلامی است اگر جمهوری اسلامی و بخش بین الملل آموزش عالی این وظیفه را برای دانشگاه قائل باشند که در امارات حضور داشته باشیم حتما حضور خواهیم یافت و اگر لازم باشد آن را به کشورهای دیگر منطقه که مناسب باشد منتقل می کنیم.

تهرانچی درباره اخذ شهریه به درهم از این دانشجویان هم گفت: تمام فعالیت های دانشگاه زیر نظر سازمان‌های مختلف بازرسی، دیوان محاسبات و بر مبنای قانون است، قانون اجازه نمی دهد در تهران از کسی ارز دریافت کنیم.

وی افزود: بنابراین دانشجویان معادل ارز پایه که یک هزارو 200 و خورده ای است شهریه پرداخت می کنند یعنی معادل این ارز را به ریال  پرداخت می کنند که در واقع نصف شهریه امارات است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با ابراز تاسف برای برخی از سایت‌ها گفت: این دستور قرآن است که اخلاق حرفه ای ایجاب می کند از پخش هرگونه خبر کذب و دروغ خوداری شود.

پیش از این اعلام شده بود که واحد امارات متحده عربی (دوبی) دانشگاه شهید بهشتی تهران از دانشجویان این واحد شهریه ای معادل درهم امارات دریافت می کند.



تگ ها دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی تعطیلی دانشگاه شهید بهشتی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی