پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          04 دی 1391 - 24 December 2012



بنیان دانشگاه فعالیت پژوهشی  و همچنین تولید علم است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: بنیان دانشگاه‌ها فعالیت پژوهشی و همچنین تولید علم است.

پرتال دانشگاهی به نقل از گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین محمد بهرام‌زاده امروز در همایش پژوهش که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: پژوهش در جامعه در تمام مقاطع امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر در بحث آموزش است که بسیار مهم و مورد توجه است.

وی ادامه داد: ساختار اصلی و بنیادین دانشگاه‌ها براساس فعالیت‌های پژوهشی پایه‌ریزی شده و دانشگاه آزاد اسلامی نیز توجه به نخبگان و محققان را در راستای مسئله تولید علم و ایجاد اختراعات و ابداعات به منظور حل مشکلات و کمبودهای جامعه به عنوان محور اصلی و سیاست کلان خود قرار داده ست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان براساس سیاست ابلاغی سازمان مرکزی، فعالیت‌های خود را در امر پژوهش در سه محور اصلی پیگیری و دنبال می‌کند.

بهرام‌زاده تصریح کرد: ارتقای علمی در تمامی شاخه‌ها، پژوهش‌محوری، درآمدزایی و همچنین تجاری‌سازی از جمله محور‌های فعالیت‌های پژوهشی واحد دانشگاهی تاکستان است که با لطف الهی و با اقدام‌های اثرگذار حوزه پژوهشی این واحد و همچنین تلاش و کوشش دانشجویان و استادان فعال در عرصه پژوهش،‌ دستاوردهای مهمی در عرصه استانی و حتی کشوری توسط این واحد کسب شده است که شایسته تقدیر و تجلیل است.

وی اضافه کرد: پژوهش‌هایی که در این دانشگاه طی سال‌های اخیر صورت گرفته است، بسیار مؤثر بوده تا جایی که توانسته است برخی از مشکلات و کمبودهای جامعه را برطرف کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان افزود: حمایت جدی و اساسی از پژوهشگران به طور مستمر در سرلوحه کار این دانشگاه قرار داشته و پیگیری می‌شود.

بهرام‌زاده بیان داشت: استادان و دانشجویانی که در این دانشگاه دارای طرح‌ها و ایده‌های ملی و جهانی باشند، مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفته و براساس ضوابط و قانون پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر، دانشگاه آزاد تاکستان با برنامه‌های جامعی که تدارک دیده است در سطوح مختلف ملی و حتی بین‌المللی در حال پیشرفت بود است.

در پایان مراسم امروز، پژوهشگران و نخبگان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با اهدای لوح، مورد تجلیل و ستایش قرار گرفتند.



تگ ها بنیان دانشگاه تولید علم فعالیت پژوهشی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی