پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          04 دی 1391 - 24 December 2012



به گفته وزیر بهداشت روسای دانشگاهها نباید کار نمانده باقی بگذارند


وزیر بهداشت با اشاره به ماه های پایانی دوره دولت دهم گفت: تا پایان دولت چند ماه بیشتر نمانده است اما باید بیشتر تلاش کنیم و روسای دانشگاهها با قدرت، تدبیر و انگیزه بیشتر کار کنند و تمام کارهای ناتمام را به پایان برسانند.

پرتال دانشگاهی به نقل از   گزارش خبرنگار مهر، دکتر مرضیه وحیددستجردی در هفتاد و سومین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی گفت: زیرساخت های قوی برای آموزش، شبکه خدمات بهداشت و درمان و تحقیقات و فناوری ایجاد شده است که در مقایسه با گذشته بسیار متحول شده ایم.

وی با اشاره به لزوم حرکت پزشک خانواده از آغاز دوره تخصص پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: این دانشگاه به عنوان مرکز اصلی و سایر دانشگاه ها در این زمینه همکاری می کنند.

وی با تاکید بر رتبه 19 ایران در علوم پزشکی گفت: ما نباید از قدرت خود غافل شویم و در علوم داروسازی، پزشکی بالینی و علمی از جمله کشورهای قدرتمند هستیم و این رتبه علمی نیز تنها از مقاله حاصل نشده است.

وی درباره سختی تامین اعتبار از سوی روسای دانشگاه ها برای تامین حقوق پرسنل گفت: ماه های پایانی سال مشکلات اعتباری برای حقوق پرسنل نیز افزایش می یابد و مطلع هستم که در برخی از استانها، استانداران نیز کمک می کنند. مسئولان استانی، فرمانداران و نمایندگان را توجیه کنید تا نارضایتی پرسنل ایجاد نشود.

وی با اشاره به حوزه تحقیقات و فناوری و رشد در این زمینه گفت: ما در زمینه تحقیقات 42 درصد رشد داشته ایم و رتبه خوبی که در جهان پیدا کردیم مربوط به همه دانشگاه ها بوده است. 112 مرکز تحقیقاتی تصویب و ابلاغ شده است و حداقل هر یک از دانشگاه ها دارای یک مرکز رشد هستند.

وی افزود: تغییر نوع نگاه به آموزش که موجب شده است هیات ممتحنه ها به سه دسته ارزشیابی، سیاستگذاری و آزمون تقسیم شده اند و به روند آموزش کمک می کند. 700 دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی نیز در کشور در حال تحصیل هستند که به پژوهش کمک می کند.

وی از توسعه شرکت های دانش بنیان و توزیع 800 هیات علمی جدید نیز به عنوان برنامه های دیگر وزارت بهداشت نام برد.




تگ ها دانشگاه وسای دانشگاه تحقیقات پزشکی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی