پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          11 دی 1391 - 31 December 2012




خدمات فرهنگی دانشگاه قم به دانشجویان قابل مقایسه با دانشگاه های دیگر نمی باشد

معاون فرهنگی دانشگاه قم با تاکید بر ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان و تربیت دانشجوی متعهد گفت: خدمات فرهنگی دانشگاه قم به دانشجویان قابل مقایسه با دانشگاه های دیگر نیست.

پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر یک شنبه در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی که در منزل پدری رئیس مجلس در قم برگزار شد با بیان اینکه در ابتدای تاسیس دانشگاه قم توجه به مسائل تربیتی و فرهنگی مورد تاکید بوده است عنوان کرد: در این دانشگاه 24 کلاس قرآن در زمینه های مختلف حفظ، روخوانی، مفاهیم، تدبر برگزار می شود که جزء سرفصل های آموزشی نیستند.

وی ادامه داد: همچنین 24 کلاس فوق برنامه در زمینه های مختلف کامپیوتر، قصه نویسی و  مهارت های زندگی برای دانشجویان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی این دانشگاه به دانشجویان با دانشگاه های دیگر قابل مقایسه نیست گفت: اگر بخواهیم متخصص متعهد را تحویل جامعه بدهیم باید برنامه های خارج از سرفصل های آموزشی برای دانشجویان برگزار شود که این مهم در دانشگاه قم در حال انجام است.

فعالیت 60 انجمن و تشکل در دانشگاه قم

معاون فرهنگی دانشگاه قم ادامه داد: همچنین در این دانشگاه 60 انجمن، علمی و کانون های فرهنگی و هنری و تشکل های سیاسی مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به تفکیک جنسیتی دانشگاه قم اشاره و عنوان کرد: جدا بودن واحد خواهران و برادران باعث افزایش هزینه ها شده است اما با توجه به بحث ارزشی بودن این جداسازی با توجه به مشکلات دانشگاه این طرح را ادامه  خواهد داد.

شاهرخی به افزایش رشته های تحصیلی این دانشگاه از 40 رشته در سال 85 به 80 رشته در سال 90 اشاره کرد و گفت: بسیاری از خانواده ها و حتی بانوان استان تمایلی زیادی دارند که در دانشگاه شهر خود مشغول به تحصیل باشند که باید این خواسته مورد توجه باشد.

وی در ادامه به کمبود اعتبارات اشاره و گفت:‌ این دانشگاه در بخش خواهران نیازمند ساخت و ساز است که با توجه به کمبود اعتبار مشکلاتی را بوجود آورده است.



تگ ها دانشجویی خدمات فرهنگی دانشگاه قم مقایسه بادانشگاه های دیگر

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی