پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          13 شهریور 1392 - 04 September 2013


اسکان دانشجویان "ایران" و "تهران" در خوابگاه های جداگانه و وضعیت اختصاص خوابگاه دانشجویان متاهل

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: کلیه دانشجویان واجد شرایط خوابگاهی دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران در خوابگاه های مجزا اسکان داده می شوند.


به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر مصطفی محقق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت خوابگاهی دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران، افزود: در زمان ادغام دو دانشگاه، دانشجویان ورودی سال 90 و 91 پس از انتزاع تعداد کثیری از این دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل خود در دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. از سوی دیگر دانشگاه "تهران" به اندازه تمامی این دانشجویان از امکانات رفاهی و خوابگاهی برخوردار نیست و بخش هایی که نیاز به خوابگاه داشته باشند در اولویت ساماندهی قرار دارند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه معاونت دانشجویی و فرهنگی دو دانشگاه یکی است سعی داریم با برنامه ریزی کلیه دانشجویان واجد شرایط خوابگاهی را در دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران در خوابگاه های مجزا اسکان دهیم.

محقق اظهار داشت: تنها برای دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) خوابگاه مجردی در نظر گرفته نمی شود که آن نیز مختص امسال نیست و سال هاست که به دلیل کمبود خوابگاه این امر صورت نمی گیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر تنها یک خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران به دلیل اینکه در زمان ادغام در اختیار بخش آموزشی دانشکده توانبخشی بوده است در دست تجهیز است که به زودی آن نیز به مجموعه خوابگاه های دانشگاه "ایران" اضافه می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: ثبت نام برای اختصاص خوابگاه جهت استفاده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیکی است که سعی می شود زیرساخت الکترونیکی این موضوع برای دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز فراهم شود اما در صورت آماده نشدن تا زمان بازگشایی دانشگاه، ثبت نام از متقاضیان خوابگاه به صورت دستی انجام می گیرد.

وی درباره خوابگاه متاهلین خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از گذشته در شهرک دانشگاه یک مجموعه خوابگاهی برای متاهلین داشت اما ظرفیت این خوابگاه بسیار محدود است و افراد حداکثر نصف مدت تحصیل می توانند از آن استفاده کنند.

محقق افزود: این خوابگاه بر اساس جدول امتیازات به دانشجویان متقاضی از جمله دکتری تخصصی و دستیاران تعلق می گیرد. اما با توجه به محدود بودن ظرفیت از هر 5 متقاضی تنها یک نفر امکان استفاده از آن را دارد.


تگ ها اسکان دانشجویان شرایط اسکان دانشجویان در کلان شهرها شرایط اسکان دانشجویان متاهل

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی