پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          01 آذر 1392 - 22 November 2013



از مدیریت شهریه تا رفع مشکلات معیشتی اساتید

اولویت‌های جدید دانشگاه آزاد در فصل جدید فعالیت این دانشگاه


رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشریح برنامه‌هایش برای ارتقای کیفیت دانشگاه از بازنگری در برنامه‌های آموزشی و تفویض اختیار به منظور تقویت هیات امنای استانی دانشگاه خبر داد.

به گزارش پرتال  دانشگاهی به نقل از|:
دکتر حمید میرزاده در اولین گفت‌وگویش به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، گفت: سیاست‌های دانشگاه آزاد در فصل جدید فعالیت در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و براساس برنامه مصوب پنج ساله و برنامه استراتژیک 20 ساله دانشگاه آزاد که به تصویب هیات موسس و امنا رسیده است حرکت خواهیم کرد.

وی همکاری با دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از سیاست‌هایش در دوران مدیریتش در دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: همچنین در این چارچوب توجه به نهادهای علمی و اسلامی دانشگاه آزاد مورد توجه است.

وی با تاکید بر توجه به دینمداری، قانون‌مداری، درستکاری و راستگویی به عنوان ضوابط اصولی مدیریتش، خاطر نشان کرد: نقشه راه دانشگاه آزاد اسناد بالادستی نظام خواهد بود.

رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر تقویت کلیه ارکان دانشگاه آزاد، خاطر نشان کرد: توسعه کیفی دانشگاه به ویژه در دوره تحصیلات تکمیلی بسیار مدنظر است.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری در توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: تقویت جایگاه علمی و فناوری در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی در سرلوحه کار مدیریت جدید دانشگاه آزاد قرار دارد.

میرزاده جذب دانشجویان خارجی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: توسعه پژوهش‌های دانشگاهی و تولید ثروت از دستاوردهای دانشگاه از دیگر برنامه‌های این دانشگاه خواهد بود.

وی با تاکید بر سیاست گذاری در راستای کاهش اتکا به شهریه دانشجویان از طریق مکانیسم‌های مالی و اقتصادی، گفت: در نظر داریم از طریق شورای دانش بنیان اقتصادی دانشگاه که اخیرا تشکیل شده است، این موضوع را پیگیری کنیم.

رییس دانشگاه آزاد بر ضرورت توجه به معیشت اعضای هیات علمی و کارکنان تاکید کرد و افزود: در نظر داریم با تقویت صندوق‌های قرض الحسنه نسبت به این موضوع اقداماتی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اصلاح هرم اعضای هیات علمی و بازنگری برنامه‌های آموزشی دانشگاه، خاطر نشان کرد: اصلاح نسبت استاد به دانشجو مطابق با استانداردها، تاسیس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد از دیگر برنامه‌های پیش روی این دانشگاه است.

وی به توسعه نهادهای مذهبی فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: افزایش مشارکت دانشگاه در تولید جهانی علم و نشریات علمی و بهبود رتبه‌بندی جهانی دانشگاه آزاد بسیار مورد تاکید است.

میرزاده با تاکید بر اینکه پایش مستمر برنامه‌های عملیاتی بسیار مورد توجه است، تصریح کرد: تحقق شاخص‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و استقرار نظام ارزشیابی و پاسخگویی به خانواده‌های دانشجویان در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد در پایان ضمن تشکر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار سپاسگزارم که این فرصت را به بنده برای ارائه خدمات علمی و پژوهشی در این مجموعه عظیم دانشگاهی داده‌اند.

تگ ها برنامه های دانشگاه آزاد فصل جدید دانشگاه آزاد برنامه های آموزشی دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی