پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          13 آذر 1392 - 04 December 2013


سرپرست دانشگاه خواجه نصیر: علم و اخلاق اولویتم در دانشگاه است و احتمال تجمیع منطقه ای خواجه نصیر




سرپرست دانشگاه خواجه نصیر درآستانه روز دانشجو با فعالین دانشجویی دانشگاه دیدار کرد و هدف اصلی خود از پذیرش مسولیت دانشگاه را ارتقاء علمی عنوان کرد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از :خبرنگار مهر، در آستانه 16 آذر روز دانشجو سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با فعالین دانشجویی دیدار کرد.

دکتر علی خاکی‌صدیق، سرپرست دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی گفت: فعالان دانشجویی عصاره دانشجویان هستند که هر یک دید جداگانه ای دارند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر مدیریت دانشگاه ها برخی از سیاست ها و انتظارات و اهداف جابجا می شوند، مدیران جدید می آیند و این دوره نیز مستثنی نیست.

هدفم ارتقاء علمی دانشگاه بود

سرپرست دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی تصریح کرد: هدفم از پذیرش مسئولیت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی این بود که بتوانم در جهت ارتقاء علمی دانشگاه فعالیت انجام دهم و اگر بتوانم این کار را انجام دهم کار من معنی پیدا می کند.

ازتقا سطح اخلاقی دانشگاه

خاکی‌صدیق تصریح کرد: در کنار ارتقاء علمی، در خصوص مسائل مرتبط با دانشجویان آنچه برای من اولویت دارد ارتقاء سطح اخلاقی دانشگاه است.

وی تصریح کرد: اگر بهترین دانشگاه را نیز داشته باشیم و آدم با اخلاق و متعهد به یکسری اصول نباشیم یک ریال ارزش ندارد.

برند دانشگاه خواجه نصیر

سرپرست دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی به ایده آل خود از فارغ التحصیل دانشگاه خواجه نصیر اشاره کرد و گفت: ایده آل من این است وقتی صحبت از فارغ التحصیل دانشگاه خواجه نصیر می شود افراد این شخص را با این برند بشناسند که وی فردی است که از سواد بالایی برخوردار است و فردی است که به تعهدات حرفه ای و یک سری اصول پایبند است این دو ویژگی است که من برای فارغ التحصیل دانشگاه خواجه نصیر در نظر دارم.

برنامه ریزی در راستای برنامه های کلان

خاکی‌صدیق تصریح کرد: اگر قرار است که به یک تعالی دست یابیم این مستلزم رعایت یکسری نکات است که یکی از آن نکات این است که رئیس دانشگاه باید برنامه ریزی برای ارتقاء کلان دانشگاه داشته باشد و انتظار من از شما نمایندگان دانشجویان هم این است که در راستای ارتقای علمی دانشگاه پیشنهاد داده و من را همراهی کنید.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است این است که ما به یکدیگر اعتماد داشته باشیم، حرف یکدیگر را بشنویم و به یک جمع بندی برسیم.

23سال موضع گیری سیاسی نداشتم

خاکی صدیق در خصوص سوال یکی از نمایندگان دانشجویان که خواستار مشخص کردن دید سیاسی رئیس دانشگاه شده بود، گفت: طی این 23 سالی که فعالیت کردم هیچ وقت موضع گیری سیاسی نکردم البته نه اینکه موضع گیری سیاسی نداشته باشم اما من فکر می کنم برای اینکه به بهترین وجه کلاس خود را اداره کنم، باید وقتم را برای ارتقاء علمی صرف کنم.

فعالیت در راستای ارتقا علمی

وی ادامه داد: دانشگاه خواجه نصیر برای اینکه بخواهد ظرف پنج سال آینده جزء دانشگاه های برتر و پیشرفته قرار گیرد باید در راستای ارتقاء علمی دانشگاه فعالیت کنیم . البته منظور من این نیست که دانشجویان و اساتید فعالیت سیاسی نداشته باشند دانشجویان و اساتید می توانند در چارچوب مقررات و نظام فعالیت سیاسی داشته باشند، اما تاکید من این است که در ساعات اداری و دانشگاه فعالیت بیشتر در جهت ارتقای علمی دانشگاه باشد.

امکان تجمیع منطقه ای

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر در خصوص تجمیع دانشگاه نیز گفت: در دوره قبل که ریاست دانشگاه را برعهده داشتم، در این زمینه فعالیت های زیادی انجام دادم ولی به نظر می رسد تجمیع در داخل تهران و اینکه ما بتوانیم چنین جایی که اکنون هستیم را پیدا کنیم، مشکل است و من احتمال آن را خیلی زیاد نمی بینم، شاید بتوانیم تجمیع منطقه ای را عملیاتی کنیم.

ایجاد اتاق فکر در دانشگاه خواجه نصیر

وی به ایجاد اتاق فکر در دانشگاه اشاره کرد و گفت: ما می توانیم در سطح هیات علمی اتاق‌های فکر راه اندازی کنیم و حتی نتیجه این جلسات و جلساتی که با معاونین دانشگاه برگزار می کنیم تبدیل به اتاق فکر ما در حوزه های مختلف شود.


تگ ها رئیس دانشگاه خواجه نصیر گزارش روزانه دانشگاهها اخبار دانشگاه ها دانشگاه خواجه نصیر

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی