پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          18 اسفند 1392 - 09 March 2014


تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد تهران در 4 سایت





 معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پراکندگی واحدهای دانشگاه آزاد تهران در حدود 60 ساختمان گفت: تصمیم دانشگاه بر تجمیع همه واحدها در طول چهار سال آینده در چند سایت است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به روند فعالیت‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: از ابتدای مهرماه بازدید از واحدهای دانشگاهی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تصمیم‌ گیری‌ها باید عاقلانه و هدفمند باشد، بازدید از همه واحدها که قریب به 400 واحد دانشگاهی که با احتساب مراکز سمای دانشگاه آزاد به 600 مورد می‌ رسد، در دستور کار قرار گرفت.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تاکنون بازدید از یک‌ صد واحد فراهم شده تصریح کرد: عمران هر واحد دانشگاه آزاد در خود دانشگاه شکل می‌گیرد زیرا کمک مالی از مرکز به واحدها تعلق نمی‌گیرد بلکه تنها سیاست ‌گذاری از سوی مرکز بوده است.

هاشمی در ادامه در خصوص روند تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور خاطرنشان کرد: برخلاف انتظار وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به واحدهای شهرستانی بسیار بدتر است زیرا در تهران واحدها در ساختمان‌های پراکنده و قدیمی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازمان مرکزی این دانشگاه در حدود 13 مرکز ساختمانی در تهران پراکنده است، افزود: واحدهای تهران جنوب، تهران مرکز، تهران شمال و رشته‌های پزشکی‌ همه به صورت پراکنده و در حدود 60 ساختمان در تهران پراکنده هستند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه تصمیم دانشگاه بر تجمیع همه واحدها در طول چهار سال آینده در چند سایت است، افزود: در شهرستان‌ها واحدهای بزرگ، متوسط و کوچک وضعیت مناسبی دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با 130 مرکز زیر نظر واحدهای دانشگاه مشغول به فعالیت است، افزود: به دلیل کم بودن دانشجو برخی از این مراکز دچار بحران مالی شده، امکانات ناکافی دارند و به سمت ضرردهی می ‌روند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی که در روز درختکاری نهالی را در دانشگاه واحد همدان کاشت، در خصوص توجه به فضای سبز دانشگاه‌ها ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به همه واحدها توصیه کرده که فضای سبز خود را تا جایی که می‌توانند افزایش دهند و این بسته به سلیقه رؤسای واحدهاست.

وی با بیان اینکه در بودجه 93 یک سوم بودجه دانشگاه آزاد اسلامی به عمران اختصاص یافته، اظهار کرد: تصمیم‌گیری هزینه‌کرد عمرانی با رؤسای دانشگاه‌هاست.

هاشمی با تأکید بر اینکه وضعیت مالی واحدها خوب نیست، اذعان کرد: بر این اساس اگر مضیقه‌ ای در بودجه دانشگاه پیش بیاید، رؤسای دانشگاه از بودجه عمرانی زده و هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق را در اولویت قرار داده و اضافه بودجه را به سمت عمران می‌برند.

وی تصریح کرد: بودجه دانشگاه بعد از رکودی که در عمران دانشگاه آزاد ایجاد شده بود، مقرر شده فعالیت‌های عمرانی به سبک بهتری گسترش یابد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از این پس بنا داریم به واحدها مجوز استفاده از مشاور را دهیم تا فعالیت‌های خود را با مشاوران مجرب پیش ببرند.

وی نظارت بر کیفیت ساختمان‌ها و تعمیر و نگهداری این واحدها را بسیار مهم برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد با قریب به 10 میلیون مترمربع ساختمان و 35 میلیون متر مربع محوطه‌سازی لازم است که مباحث تعمیر و نگهداری دانشگاه فعال ‌تر از گذشته باشد چرا که مسئله نگهداری مهم‌تر از ساخت آن است.

هاشمی در پایان سخنانش بیان داشت: از این پس کیفی کردن، تغییر دکوراسیون ساختمان‌ها و ایجاد فضای مناسب برای دانشگاه آزاد اسلامی مد نظر قرار دارد.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی