پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 اسفند 1392 - 12 March 2014


اجرای 7 پروژه عمرانی در دانشگاه علامه کلید خورد





معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از اتمام طراحی طرح جامع دانشگاه علامه طباطبایی خبرداد و گفت: این طرح به زودی به تصویب هیات امنای جدید دانشگاه خواهد رسید.

دکتر غلامعلی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: پروژه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از سال 90 آغاز شده بود و تنها 20 درصد پیشرفت داشت اکنون تمام اسناد مناقصه مربوط به آن آماده و برگزار شده و ظرف روزهای آینده پیمانکار آن معرفی و ساخت آن آغاز می شود.

رفع مشکل ساخت مسجد دانشگاه

وی به پروژه احداث مسجد دانشگاه اشاره کرد و افزود: ساخت مسجد دانشگاه با مشکل سازه ای روبرو بود که این مشکل بررسی شده و طرح مقاوم سازی آن اجرا می شود.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: اعتبار مربوط به مسجد دانشگاه توسط شهرداری منطقه 22 پرداخت می شود این پروژه عمرانی نیز از سال 91 شروع شده و تنها  20 درصد پیشرفت داشت و چون طرح مقاوم سازی برای آن تهیه نشد، متوقف شده بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس دوباره بررسی شده و طرح مقاوم سازی آن آماده و پیماکاران به زودی انتخاب می شوند.

ساخت سالن غذاخوری اساتید توسط بنیاد خیریه مصلی نژاد

کارگر به سالن غذاخوری اساتید اشاه کرد و گفت: نقشه ساخت سالن مذکور تهیه شده و احداث آن توسط بنیاد خیریه مصلی نژاد خواهد بود.

طراحی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

وی به طراحی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی اشاره کرد و افزود: اسناد و مناقصه این دانشکده نیز آغاز شده است و خیری برای ساخت اعلام آمادگی کرده است که بعد از نهایی شدن اعلام می شود.

طراحی کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی به طراحی کتابخانه مرکزی دراین دانشگاه اشاره کرد و گفت: کتابخانه مرکزی که طراحی شده یکی از بهترین طرح ها در سطح دانشگاه‌های کشور است که فاز اول انجام شده و فاز دوم درحال اجرا است و اردیبهشت ماه پیمانکار آن انتخاب می شود.

تفاهم نامه برای انتقال دو مخزن آب

وی افزود: همچنین با شهرداری 22 تفاهم نامه ای منعقد کرده ایم که با همکاری سازمان آب و فضلاب دو مخزن آب را از زمین دانشگاه خارج کرده و آن را به ضلع شمال اتوبان تهران شمال منتقل کنند.

کارگر افزود: این دو مخزن آب یک هکتار از زمین دانشگاه را اشغال کرده و با بیرون رفتن آن حدود 7 الی 8 هزار از زمین های دانشگاه خالی شده و فضا برای ایجاد یک دانشکده فراهم می شود.

طراحی تابلو ورودی دانشگاه علامه

وی ادامه داد: همچنین تابلوی ورودی دانشگاه علامه قرار شده که توسط سازمان زیباسازی فضا های سبز طراحی شود.

اتمام طراحی طرح جامع دانشگاه

معاون عمرانی دانشگاه علامه افزود: طراحی طرح جامعه دانشگاه بعد از 6 ماه فعالیت مستمر به اتمام رسید و به زودی در هیات امنای جدید دانشگاه مطرح شده و مصوب می شود.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی