پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          22 اسفند 1392 - 13 March 2014




معاون وزارت علوم: سیاستگذاری‌های کشور باید در مسیر علم و تفکر باشد





 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پایه و ستون محکم اقتدار نظام جمهوری اسلامی، علم و دانش است.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از ایسنا، دکتر قیداری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید به اهمیت علم، افزود: اگر اقتصاد ما دانش بنیان باشد، شاهد توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها خواهیم بود.

وی اقتصاد مقاومتی و تجاری سازی علم را رمز شکوفایی کشور دانست و اظهار داشت: سیاستگذاری‌های کشور باید به نحوی صورت گیرد که در مسیر علم و تفکر حرکت کنیم.

معاون وزیرعلوم توجه به تفکر و مغزهای متفکر انسان‌ها را در راستای رسیدن به اهداف متعالی حائز اهمیت دانست و افزود: ذهن یک انسان می تواند به اندازه تمام ذخائر نفتی برای کشور ما عایدات داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با الهام از آموزه‌های قرآن و با تلاش در مسیر بالادستی بتوانیم در حوزه علم و معرفت قدم مثبتی برداریم.

دکتر نصیری قیداری اقتدار و تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی را مرهون برکات خون شهدا دانست و افزود: این نظام بوستانی است که بایستی ثمره آن توسط باغبانان و مسوولان زحمت کش به ثمر برسد.

وی شهر کاشان را شهر علم پرور و مفاخر بزرگ در حوزه‌های مختلف علوم فرهنگی، مذهبی، سیاست و نجوم برشمرد و ابراز امیدواری کرد که از این سرزمین حاصل‌خیز افراد بیشتری بر آسمان علم و معرفت تحویل جامعه داده شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم در خاتمه از زحمات و خدمات دکتر عباس کتابی رئیس پیشیین دانشگاه کاشان قدردانی کرد و افزود: امید است تا دکتر عباس زراعت سرپرست جدید این دانشگاه، گام هایی که در راستای توسعه علمی در این دانشگاه برداشته شده است به سر منزل مقصود برساند.



پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی