پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          25 اسفند 1392 - 16 March 2014


دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال آینده 55 ساله می‌شود





 رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه در اواخر اردیبهشت ماه سال 93، همه اساتید و گروه ها را به کمک در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم دعوت کرد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر پیوندی در نشست با مدیران گروه های علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتیدی که در سال 92 به دیار باقی شتافتند، مدیران گروه های علوم پایه را سربازان گمنام نظام سلامت و تحقیقات علوم پایه را اساس پیشرفت سلامت دانست.

وی با بیان این که در سال آینده با تک تک گروه ها از نزدیک ملاقات خواهد داشت ، تقویت گروه های علوم پایه را سبب آرامش خاطر در راستای پیشرفت دانشگاه عنوان کرد .

پیوندی با اشاره به مشکلات برخی گروه ها در جذب هیات علمی اظهار امیدواری کرد با تلاشهای صورت گرفته روند جذب هیات علمی تسریع یابد و به طرحی که هم اکنون در دست بررسی است اشاره کرد که بر مبنای آن گروه ها راسا بتوانند فردی که در دوره دانشجویی و رزیدنتی از هر نظرمتعهد و لایق دیده اند را جذب کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ایجاد فضای جدید همدلی و وفاق در کشور و وزارت بهداشت و دانشگاه تاکید کرد: همواره باید ارتباط مناسبی میان گروه های علوم پایه و بالینی برقرار شود.

وی پژوهش های علوم پایه را زمینه ساز حرکت های بالینی دانست و ابراز امیدواری کرد پژوهش های انجام شده در دانشگاه برون ده مثبتی داشته باشد.

پیوندی با تاکید بر لزوم تجمیع گروه های همسو و پرهیز از حرکت جزیره ای ، انتصاب مدیران گروهها براساس نظر اعضای گروه را امری ضروری و شیوه ای مرسوم در تمام دنیا دانست و اظهار امیدواری کرد با این شیوه گروهها با اقتدار بیشتر و پویا تر در راه اعتلای سلامت گام بردارند.

وی دانشکده‌ها را موجب هدر رفتن امکانات دانشگاه دانست و خلق منابع جدید در دانشگاه را لازمه توسعه زیرساخت‌های نوین در دانشگاه عنوان کرد و همکاری بیش از پیش مدیران گروهها با واحد بین الملل دانشگاه را خواستار شد.

پیوندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، نقش دانشگاه در اقتصاد دانش بنیان را مهم ارزیابی کرد و حرکت همه جانبه مسوولان و مجموعه دانشگاه در این راستا را خواستار شد و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری یاید از دانشگاه شروع شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه در اواخر اردیبهشت ماه سال 93، همه اساتید و گروه ها را به کمک در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم دعوت کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست مدیران گروه های علوم پایه ضمن بیان سخنانی به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و از حمایت ریاست و مسوولان دانشگاه قدردانی کردند. تجهیز آزمایشگاه ها و دانشکده ها، برنامه ریزی برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجویان، توزیع متناسب امکانات در دانشکده ها و استفاده بهینه از پتانسیل دانشگاه از مهمترین دغدغه های این اساتید دانشگاه بود که در این نشست مطرح شد.


تگ ها دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قدمت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی