پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          09 اردیبهشت 1393 - 29 April 2014


آمار از بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه علم و صنعت





محمد علی برخورداری درخصوص آخرین وضعیت اساتید اخراجی که قصد بازگشت به دانشگاه علم و صنعت را دارند گفت: در مورد پرونده‌ این اساتید عمدتا تنها دانشگاه تصمیم نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: چون اکثرا شرایط طوری بوده که حکم این افراد در مراجع قضایی صادر شده و منظور از مراجع قضایی، جمعی از اعضای هیات علمی به همراه هیات انتظامی هستند که در درون دانشگاهها پیش بینی شده و به تخلفات اساتید کارکنان و دانشجویان رسیدگی می کنند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: بنابران این مراجع احکامی را صادر کرده اند و سپس این احکام اجرا شده که یک عده از اساتید اخراج شده اند.

وی ادامه داد: این اساتید نیز به مراجع قضاییه بالاتر شکایت کرده و حکم بازگشت برخی از آنها صادر شده. احکام برخی از آنها نیز قبلا صادر شده بود ولی اجرایی نشده بود که احکام این افراد را نیز اجرا خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: هرتعداد احکام برای بازگشت اساتید صادر شود اجرایی خواهد شد و تا کنون حدود 5 نفر از این اساتید بازگشته و پرونده سه نفر دیگر نیز در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: البته احکامی که صادر شده برای پرونده هایی است که مطرح شده شاید پرونده های دیگری نیز باشد که افراد اقدام نکرده اند.



پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی