پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          16 اردیبهشت 1393 - 06 May 2014


خلاف قانون بودن تاسیس دانشگاه علمی کاربردی در داخل دانشگاه صنعتی ارومیه






 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه علمی کاربردی که در داخل دانشگاه صنعتی ارومیه تاسیس شده، خلاف قانون می باشد.

دکتر تاجیک- منطقه آذربایجان غربی، گفت: در رابطه با این دانشگاه با توجه به امکانات موجود در دانشگاه صنعتی ارومیه مجوز تاسیس آن داده شده است.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون برخی از دانشگاه های علمی کاربردی استان از نبود فضای مناسب آموزشی و تجهیزات لازم رنج می برند که در این راستا این قول را می دهم که تا یک سال آینده این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه های علمی کاربردی همانطور که از نامشان پیداست در راستای افزایش مهارت و با توجه به نیازهای منطقه‌ای تاسیس می شوند، اظهار کرد: در ابتدا که یک دانشگاه شروع به فعالیت می کند مطمئنا باید از یک فضایی کوچک آغاز به کار کند که به مرور زمان این مشکلات برطرف و دانشگاه مد نظر توسعه می یابد.

وی با اشاره به اینکه تلاش بر آن است تا تمامی مراکز آموزشی علمی کاربردی از حالت استیجاری به شخصی تغییر وضعیت دهند، اظهار کرد: در این راستا نیز تجهیز این مراکز را در اولویت قرار خواهیم داد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با اعلام اینکه برای دانشگاه های علمی کاربردی ماموریت های خاصی تعریف می کنیم که باید در آن چارچوب حرکت کنند، افزود: هم اکنون در دانشگاه های جامع علمی کاربردی استان برای اینکه دانشگاه های تازه تاسیس شده رشد یابند مجبور به تدریس رشته هایی غیر مربوط نیز هستند.

تاجیک تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم تعداد رشته های کارشناسی ارشد و حتی دکتری را در دانشگاه های علمی کاربردی استان افزایش دهیم.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی