پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          20 اردیبهشت 1393 - 10 May 2014


دانشگاه رودهن منشا تحولات بسیاری در عرصه علمی کشور است





دکترنقی شجاع  با بیان به روند رو به توسعه و پیشرفت این دانشگاه اظهارکرد: بیش از 64 هزار دانشجو از این واحد فارغ التحصیل شده اند و به لطف خدا 3000 دانشجوی دیگر از این دانشگاه فارغ التحصیل و به عرصه خدمتگزاری کشور، نظام اسلامی و مردم وارد خواهند شد.

وی سهم بسزای این دانشگاه در عرصه تولید علم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: فارغ التحصیلان این واحد در سال های اخیر در حوزه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دستاورد های بسیار خوبی را کسب کرده اند.

رییس واحد رودهن افزود: به همت معاونت دانشجویی واحد رودهن جشن فارغ التحصیلی 180 دانشجوی ممتاز این دانشگاه در تاریخ 21 اردیبهشت برگزار می شود.

وی همچنین از تشکیل کمیته های مختلف جهت برگزاری هر چه بهتر این جشن خبر داد و گفت: در این جشن که از خانواده های دانشجویان نیز دعوت شده است، برنامه های متنوعی از قبیل تئا تر، شعر، سخنرانی و......اجرا خواهد شد.

شجاع در خصوص اهداف برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان گفت: برگزاری چنین مراسمی می تواند روحیه و انگیزه دانشجویان را برای ادامه تحصیل و کسب مدارج بالا تر افزایش دهد.

رییس واحد رودهن در ادامه افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بر تر علمی در سطح جهان و منطقه مطرح است که این مهم حاصل جهاد علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور و از جمله دانشگاه آزاد اسلامی بوده که بخشی از این موفقیت نتیجه تلاش دانشجویان واحد رودهن است.

شجاع با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه و بالندگی بیشتر واحد رودهن در راستای ایجاد منابع درآمدی جدید غیر شهریه ای گفت: با توجه به فضای همدلی، همراهی، صمیمیت و عزم و اراده ای که در مجموعه این واحد دانشگاهی برقرار است، به عنوان یکی از دانشگاه های موفق و پیشرو در عرصه های مختلف حرکت خواهد کرد.

رییس واحد رودهن افزود: بی شک در دنیای کنونی تصیل علم بسیار ارزشمند است و برای تأمین منافع ملی، توسعه اسلامی و مصلحت فردی باید دانش را تعقیب کنیم.

وی گفت: هدف دانشگاهها تربیت نیروهایی است که در زمینه کسب تخصص و مهارت موفق باشند و بتوانند زمینه پژوهش و تولید علم را فراهم کنند و همچنین تربیت جوانانی است که در بخش فرهنگی مجهز و مسلح باشند.

شجاع تأکید کرد: حضور و مشارکت فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها در عرصه های مهم تصمیم گیری کشور ضروری است و از سوی دیگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز با تمامی امکانات علمی، آموزشی و پژوهشی در خدمت فارغ التحصیلان خواهد بود.

وی با بیان این نکته که چیزی به نام فراغت از تحصیل نداریم، جشن فارغ التحصیلی را جشن تولد ورود از یک مرحله به مرحله دیگر زندگی خواند و اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی به برکت حضور دانشجویان توانمند خویش توانست خود را در صحنه های علمی کشور اثبات و در بسیاری عرصه ها نقش آفرین باشد.

این مسوول توجه ویژه به امر آموزش و پژوهش را از اولویت های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: واحد دانشگاهی رودهن نقش به سزایی در رشد علمی و فرهنگی منطقه داشته است و فارغ التحصیلان این دانشگاه در جای جای میهن اسلامی در پست های کلیدی و مملکتی مشغول به خدمت هستند و این نشان از جایگاه بسیار با اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است.

شایان ذکر است دانشگاه رودهن در سال گذشته رتبه اول تولید علم در استان تهران را از آن خود کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع و بین المللی رودهن از شمال به شهر رودهن و محور هراز و از جنوب به محور فیروزکوه منتهی می شود و هم اینک حدود 20 هزار دانشجو و 400 عضو هیات علمی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل و فعالیت هستند


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی