پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          22 اردیبهشت 1393 - 12 May 2014


پایان دومین مهلت معرفی سرپرست دانشگاه یاسوج به شورای عالی انقلاب فرهنگی





به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یاسوج، 22 مهرماه سال 92، در حالی عزل و نصب های توفیقی به یاسوج رسید که پیش از این به دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه اصفهان رفته بود و این نشان دهنده حساسیت دانشگاه یاسوج و مدیریت آن برای تیم جدید وزارت علوم است.

هر چند با گذشت نزدیک به هفت ماه از سرپرستی شاپور رمضانی بر دانشگاه یاسوج می گذرد؛ اما حتی یک برنامه معارفه مختصر و جزئی نیز برای این سرپرست دانشگاه برگزار نشده است.

از تمامی حواشی اولین روز سرپرستی شاپور رمضانی در دانشگاه یاسوج که بگذریم، پرونده سومین سرپرست دانشگاه دولت تدبیر و امید همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

طبق آیین نامه، دوره سرپرستی در دانشگاه و موسسات آموزش عالی نباید بیش از سه ماه به طول بینجامد و قبل از این مهلت، لازم است که وزارت علوم سرپرست مورد نظر را برای کسب رای اعتماد به این شورا معرفی کند.

در حالت کلی سقف اعلام شده برای معرفی سرپرست دانشگاه سه ماه است؛ اما در صورت وجود شرایط استثنایی، تا سه ماه دیگر نیز قابل تمدید است؛ این در حالی است که تا کنون هیچ شرایط استثنایی از سوی مسئولان وزارت علوم برای تمدید دوره سه ماهه سرپرستی شاپور رمضانی در رسانه ها اعلام نشده است.

تا کنون 20 رئیس دانشگاه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تاییدیه گرفته اند؛ اما سرنوشت سومین دانشگاهی که در دولت تدبیر و امید با تغییر مواجه شد، همچنان نامعلوم است.

پس از اتمام مهلت سه ماهه اول شاپور رمضانی، در رسانه های ملی و محلی، خبری مبنی بر معرفی نشدن او به عنوان رئیس جدید دانشگاه منتشر شده بود که با شکایت از برخی رسانه های منتشر کننده همراه شد.

اما طی سه و نیم ماه اخیر خبرهای متفاوتی از رد صلاحیت او و امتناع وزیر از معرفی وی به عنوان رئیس دانشگاه منتشر شده بود.

 26 بهمن ماه سال گذشته ، معاون شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرگزاری ها از برگزاری جلسه ای تا پایان همان هفته به منظور بررسی پرونده پنج سرپرست دانشگاه خبر داد و گفت: در جلسه این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی، صلاحیت سرپرستان دانشگاه های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، علوم اقتصادی، علامه طباطبایی و یاسوج برای ادامه ریاست بررسی می شود.

اما در پایان همان جلسه، خبر از تایید پرونده دو نفر از پنج نفر معرفی شده منتشر شد.



پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی