پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          05 خرداد 1393 - 26 May 2014


 افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی همدان





 عصر شنبه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن بازدید از چند پروژه دانشگاه علوم پزشکی همدان چند پروژه را نیز  افتتاح کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پس از ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی همدان در ساختمان دانشکده دارو سازی همدان حضور پیدا کرد تا این ساختمان را افتتاح کند.

سید حسن هاشمی در حاشیه افتتاح دانشکده دارو سازی همدان از اینکه به استان همدان سفر کرده است ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: دانشجویانی که در این دانشکده تحصیل می کنند باید از اینکه در شهری با قدمت تاریخی و فرهنگی چون همدان هستند به خود افتخار کنند.

وی در ادامه سخنانش به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و عنوان داشت: اگر عزم ملی و اراده ملی و همبستگی وجود داشته باشد می توان کشور را از همه لحاظ ارتقا داد و خرمشهر های زیادی آزاد کرد و مشکلات زیادی را در کشور حل کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: عظمت و بزرگی که در جوانان آن روز وجود داشت موجب پیروزی و حماسه غرور آفرین سوم خرداد شد و اگر این صلابت و بزرگی و عظمت در نسل جوان امروز ساری و جاری شود بدون شک به موفقیت های زیادی در زمینه های مختلف از جمله علم و دانش دست می یابیم.

هاشمی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم، افزود: دستیابی به علم دانش در زمینه های مختلف به ویژه دانشی مانند دارو سازی موجب تولید ثروت در جامعه می شود و در واقع دست یابی به علم همان دست یابی به ثروت است.

وی در مورد مشکلاتی که برخی دانشجویان دارو سازی اعلام می کردند نیز گفت: مشکلات را بررسی و پیگیری می کنیم و سعی داریم که مشکلات برطرف شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پایان سخنانش ابراز داشت: دارو سازی یکی از رشته هایی است که با پیشرفت در آن می توان کشور را از لحاظ برخی وابستگی های دارویی بی نیاز کند.

سید حسن هاشمی پس از افتتاح ساختمان دانشکده دارو سازی، خوابگاه ریحانه را نیز افتتاح کرد و از ساختمان معاون غذا و دارو همدان و مرکز درمانی آموزشی قلب فرشچیان بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مورد دانشکده دارو سازی گفت: کار ساخت این دانشکده از سال 86 آغاز شده و خاتمه آن در سال 92 بوده و این دانشکده به متراژ هزار و 45 متر و با اعتبار هشت میلیارد و 400 میلیون تومان ساخته شده است.

حبیب الله موسوی بهار گفت: از میزان اعتبار صرف شده مبلغ هفت میلیارد و 300 میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی و یک میلیارد تومان از منابع داخلی تامین شده و برای سال 93 نیز 500 میلیون تومان برای تجهیز این دانشکده مصوب شده و این دانشکده در چهار طبقه شامل قسمت های مختلف مانند آزمایشگاه و کتابخانه است.

وی در ادامه با بیان اینکه کار ساخت خوابگاه دانشجویی ریحانه از سال 87 آغاز شده است، بیان داشت: این خوابگاه به متراژ شش هزار و 250 متر مربع برای آن پنج میلیارد و 300میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: خوابگاه دانشجویی 400 نفره ریحانه با مبلغ 500 میلیون تومان از اعتبارات داخلی ساخته شده و برای تکمیل آن در سالجاری 500 میلیون تومان مصوب شده است.

موسوی بهار در مورد ساختمان معاونت غذا و دارو همدان نیز گفت: ساخت این ساختمان از سال 87 آغاز شده و در سال 92 به پایان رسیده و برای آن مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ردیف های ابلاغی معاونت غذا و دارو کشور هزینه شده است.

وی گفت: این ساختمان در جهار طبقه به متراژ دو هزار و 100 متر ساخته شده است.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی