پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          19 خرداد 1393 - 09 June 2014


راه‌اندازی نخستین مدرسه غیرانتفاعی قرآنی در زنجان



 علیرضا فیروزفر شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع خود و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به علاقه خود برای خدمت به دانشجویان، اظهار داشت: همکاران و دانشجویان کاستی‌های دوران مدیریتش را ببخشند.

وی با بیان اینکه با هدف رعایت اصل حفظ کرمت انسان‌ها وارد عرصه مدیریت در دانشگاه شده است، اضافه کرد: همه تلاش خود را برای ارتقای دانشگاه آزاد واحد زنجان انجام داده است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه این دانشگاه در زمان مدیریت وی به دانشگاه جامع ارتقا یافته است، تصریح کرد: بخش اعظم این کار در دوران مدیریت قبلی انجام شده بود که باید قدردانی شود.

این مسئول از ایجاد نخستین رشته دکترا در دانشگاه آزاد واحد زنجان خبر داد و بیان داشت: موفقیت‌های کسب شده در این دانشگاه مرهون همکاری همکاران بوده که خارج از حیطه مسئولیت خود تلاش کرده‌اند.

فیروزفر به برگزاری همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌های آزاد از 400 شهر در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: زنجان در روزهای ترافیک مسافری موفق به میزبانی از 700 میهمان از دانشگاه‌های آزاد شده است.

وی موفقیت امور مالی در صرفه‌جویی اعتباری به میزان 700 میلیون تومان را از دیگر اقدامات دوره مدیریت خود عنوان کرد و متذکر شد: حفاظت از اموال دانشگاه آزاد در برخی مواقع مهم‌تر از بیت‌المال است چرا که این پول‌ها از جیب دانشجویی خارج می‌شود که زحمات زیادی برای آن متحمل شده است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان صرف وقت برای شنیدن حرف دانشجویان، تجهیز خوابگاه‌ها به تجهیزات مورد نیاز از جمله اینترنت و احداث پارکینگ دانشجویی را از جمله اقدامات انجام شده در دوران مدیریت خود عنوان کرد.

این مسئول به مشکلات موجود در پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: اغلب این پروژه‌ها از جمله سرو سرویس و المان شهدا در آستانه تکمیل است.

فیروزفر از اجرای 92 برنامه فرهنگی طی سال گذشته خبر داد و بیان داشت: تجلیل از استاد هشترودی و بزرگداشت شهید شهریاری از جمله این برنامه‌های فرهنگی است.

وی با تاکید بر فراهم شدن زمینه فعالیت برای دانشجویان در ابعاد مختلف مورد علاقه تصریح کرد: دانشجو باید بتواند در محیط دانشگاه به فعالیت‌های مورد علاقه خود بپردازد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از راه‌اندازی نخستین مدرسه غیرانتفاعی قرآنی در زنجان خبر داد و اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

این مسئول به تاسیس معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: معاونت علوم پزشکی در واحدها مستقر می‌شوند.

فیروزفر تاکید کرد: 200 سمینار آموزشی در گروه‌های مختلف طی یک ترم گذشته برگزار شده است.

وی با اشاره به ایجاد پنج رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا، بیان کرد: ایجاد رشته‌های جدید در این دانشگاه ادامه می‌یابد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به برگزاری چهار همایش بزرگ در این دانشگاه ادامه داد: نخستین مجمع کار آفرینی جوان ایران، همایش ملی ورزش، همایش ملی تصادفات و در نهایت سبک زندگی حضرت ابوالفضل چهار همایشی بودند که طی 10 روز در این دانشگاه برگزار شده است.




پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی