پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          02 تیر 1393 - 23 June 2014


پذیرش دانشجو برای اولین بار در رشته علوم قرآن و حدیث در کردستان


 رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان گفت: در صورتی که مسئولان این دانشگاه را یاری کنند طی چند سال آینده طرح پردیس جامع این دانشگاه اجرا شده و در زمینی به مساحت شش هکتار ساختمان اصلی این دانشگاه در شهرک بهاران سنندج احداث می‌شود.

کامران فتح اللهی - منطقه کردستان، اظهار کرد: برای اولین بار دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان برای سال تحصیلی جدید در رشته علوم قرآن و حدیث دانشجو می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه این رشته ظرفیت پذیرش 40 نفر برادر و خواهر را دارد، افزود: دانشجویانی که در آزمون سراسری سازمان سنجش سال جاری، حد نصاب‌های لازم را کسب کنند، می توانند از مهرماه سال جاری در این رشته اقدام به تحصیل کنند.

فتح اللهی با اشاره به اینکه این دانشگاه شرایط خاصی برای پذیرش دانشجو دارد، عنوان کرد: علاقمندانی که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارند، باید در زمان صدور کارت آزمون سراسری از یکم تا 20 تیرماه جاری و همچنین زمان انتخاب رشته، علاقمندی خود را نسبت به تحصیل در این دانشگاه اعلام کنند.

وی اعلام کرد‌: این دانشگاه از سال 89 آغاز به کار کرده و تاکنون موفق به جذب 160 دانشجو شده است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان تصریح کرد: از این آمار 81 نفر در رشته فقه و حقوق شافعی، 79 نفر در رشته فقه و حقوق امامیه و 15 نفر نیز در دوره کارشناسی ویژه طلاب تاکنون در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال 40 نفر از اولین دانشجویان این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

توسعه تحصیلات تکمیلی جزو اهداف دانشگاه مذاهب اسلامی است

فتح اللهی توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی را از اهداف دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان برشمرد و افزود: در سال 94 بنا داریم در رشته‌های فقه مقارن و حقوق جزا، فقه مقارن و حقوق خصوصی و فقه مقارن و حقوق عمومی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه دانشجو بپذیریم.

وی در ادامه سخنان خود به توسعه دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان طی چند سال آینده اشاره و ذکر کرد:‌ در صورتی که مسئولان این دانشگاه را یاری کنند طی چند سال آینده طرح پردیس جامع این دانشگاه اجرا شده و در زمینی به مساحت شش هکتار ساختمان اصلی این دانشگاه، در شهرک بهاران سنندج احداث می‌شود.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی پردیس جامع این دانشگاه، طی چند سال هزار و 200 دانشجو داخلی و خارجی در این دانشگاه پذیرش و تحصیل کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه توسعه دانشگاه مذاهب اسلامی دغدغه مقام معظم رهبری نیز می باشد، یادآور شد:‌ با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان اسلام، توسعه بیش از پیش این دانشگاه، امری ضروری است که امیدوارم مسئولان و دولت تدبیر و امید این دانشگاه را بیش از پیش حمایت و یاری کنند.

بنابراین گزارش، این دانشگاه در حال حاضر دارای رشته‌های فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق امامیه، فلسفه و عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، ادیان و مذاهب، اندیشه سیاسی در اسلام، فقه حکومتی فرهنگی و ارتباطات و جامعه شناسی اسلامی است.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی