پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          19 تیر 1393 - 10 July 2014


وظایف جهاد دانشگاهی انتقال دانش از دانشگاه به جامعه و بالاعکس است


 روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی رضایی امام جمعه بیرجند و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به ظرفیت های بالقوه موجود در جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد و اظهارداشت: با وجود مدیریت جدید، به رشد و تعالی هر چه بیشتر و سریعتر مأموریت های این نهاد انقلابی در حوزه های گسترده آموزشی، پژوهشی و فرهنگی امیدوارم.


وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و جامعه از وظایف اساسی نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی بشمار می رود، افزود: انتقال دانش از دانشگاه به جامعه و انعکاس نیازهای جامعه به دانشگاه برای یافتن راه حل علمی از نقش های ارزنده این نهاد است.


حجت الاسلام رضایی ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از برنامه های جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی؛ آغاز به کار مدیریت جدید جهاد دانشگاهی همزمان با ماه مبارک رمضان را باید به فال نیک گرفت.


وی در ادامه شرایط موجود در جامعه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سایه الطاف الهی و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید، آرامش خوبی را در سطح جامعه شاهدیم.
 

امام جمعه بیرجند و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نقش مؤثر ایران در معادلات جهانی و منطقه ای بر آمریکا، دول غربی و سایر جهانیان پوشیده نیست.


حجت الاسلام رضایی افزود: در عین حال این اقتدار منافی استفاده از دستاوردهای علمی سایر کشورها نیست، چنانکه به رغم پیشرفت های مادی، غرب نیز ناگزیر از معنویت و استفاده از آموزه های اخلاقی است.


دکتر محمدقادر قادری، سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار جهاد دانشگاهی را دارای پتانسیل های بالقوه ای دانست که به دلیل عدم استفاده بهینه از موقعیت ها و فرصت ها در استان، جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است.


وی افزود: نگاه علمی یک اصل مهم و بی بدیل در مأموریت های جهاد دانشگاهی و مدیریت کلان آن می باشد، لذا مدیریت استانی نیز مصمم است تا این نگاه را فراروی خود قرار دهد.


دکتر قادری با اشاره به موفقیت های ارزنده دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته گفت: تعامل بین دستگاه های مختلف علمی و فرهنگی از جمله رویکردهای مهم دولت است که باید مورد توجه جدی مدیران قرار گیرد.


وی شخصیت حوزوی و دانشگاهی امام جمعه بیرجند را یک مزیت استانی و حمایت ایشان، بخصوص در بخش فرهنگ را عاملی مهم در پیشرفت جهاد دانشگاهی استان ذکر کرد و اظهار داشت: امید است با وجود این حمایت، بتوان منشاً تحولات جدی در استان بود.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی