پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          29 امرداد 1393 - 20 August 2014


وزیر محترم نتوانست دانشگاه‌ها را مدیریت کند

 نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اهمیت و حساسیت دانشگاه‌ها بر کسی پوشیده نیست و اگر فضای آرامش در دانشگاه‌ها نباشد نه اقتصاد داریم، نه فرهنگ، نه سیاست و نه پیشرفت و باید بگویم که آقای فرجی‌دانا را نیز انسانی متدین، مومن و دانشمند می‌دانم.
موسی غضنفرآبادی که به عنوان مخالف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: باور عمیق دارم و خود را موظف می‌دانم که به دولت در انجام وظایف قانونی خود کمک کنم اما متاسفانه باید بگویم یقین دارم که وزیر محترم نتوانست دانشگاه‌ها را مدیریت کند و امروز مجبوریم این را بگوییم.

وی با انتقاد از وضع انتصابات وزیر علوم، گفت: ایشان بدون استعلام از نهادهای قانونی انتصاباتی را انجام دادند و دو نفر را که بعدها صلاحیت‌شان تایید نشد همچنان بر مسند مسئولیت نگه داشتند و در حالی که طبق قانون کسی نمی‌تواند بیشتر از شش ماه سرپرست بماند شما اصرار به حفظ سرپرست در معاونت خود داشتید. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تعدادی از افراد را که واجد شرایط نبودند را دوباره به دانشگاه‌ها دعوت کردید و ثبت‌نام نمودید.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه وزارت علوم و شخص وزیر در 9 ماه فعالیت خود علیرغم اظهارنظرهای صریح نهادهای اطلاعاتی نسبت به اخراج آنها اقدام نکردند و بر حضورشان پافشاری نمودند.

وی ادامه داد: با ورود عناصر فتنه به دانشگاه‌ها اجازه داده شد این عناصر در دانشگاه فعالیت کنند و بازی دموکراسی هدایت شده‌ای را در دانشگاه‌ها شاهد بودیم و در مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی را از حق رای خود محروم کردند و من به آقای وزیر می‌گویم که چرا شما سرپرستانی که به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کردید به گونه‌ای بودند که شورا نتوانست به آنها رای بدهد و در مقابل بر نظر خود لجاجت کردید و شورا را با اظهارنظرهایی مورد خطاب قرار دادید.

غضنفرآبادی تصریح کرد: در زمان رای اعتماد به شما آقای حداد شما را انسانی متدین و توانمند خواند و ما به رای دادن به شما ترغیب شدیم و در زمان فعلی نیز دکتر لاریجانی تلاش‌های زیادی برای عدم اعلام وصول استیضاح کرد اما متاسفانه شما به همه اینها بی‌توجه بودید و آقای وزیر آیا شما فتنه را درک کرده‌اید؟ و اگر درک کرده‌اید چرا بکارگیری عناصر موثر در اتفاقات سال 88 را در وزارتخانه خود دنبال نمودید و افرادی نیز از این کار شما حمایت کردند و وزیر خارج‌نشین دولت اصلاحات رفتارهای شما را تایید نمود.

وی با انتقاد از اینکه وزیر علوم مجلس را باور نداشت، گفت: متاسفانه دکتر فرجی‌دانا چشم تیزبین مجلس و قدرت نظارتی مجلس را باور نکرد و مجلسی که هنوز صدای امام در گوش و جان نمایندگان آن پیچیده شده است را جدی نگرفتند و باید بداند که در مقابل شهدا، ایثارگران و آزادگان باید پاسخگو باشد و ایمان داشته باشد که در درون مجلس نهم، مجلس ششمی بیرون نخواهد آمد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فرجی‌دانا اولین کسی بود که چرخ‌های اعتدال دولت را از ریل خارج کرد و متاسفانه عملکرد ایشان برای نمایندگان رضایت‌بخش نیست.


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی