پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1400 نتایج ارشد 1400 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1400 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          19 شهریور 1393 - 10 September 2014


ضرورت آسیب‏‌شناسی جدی و برنامه‏‏‌ریزی مجدد بخش آموزشی تحقیقاتی کشور

 رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان یزد تاکید کرد: بخش آموزشی تحقیقاتی کشور باید مورد آسیب‏‌شناسی جدی و برنامه‏‏‌ریزی مجدد با نگرش آموزش‎‎های مهارتی قرار گیرد.

منطقه یزد، دکتر صدرا ابرقویی در این باره افزود: اهمیت این موضوع به این دلیل است که در حال حاضر برنامه‏‌ریزی و اجرای آموزش‏‎ها بر اساس نیاز نهادهای اجتماعی و اقتصادی جامعه برنامه ریزی و اجرا نمی‎‎شود.

وی افزود: متاسفانه اختلاف فاحشی بین دانسته‎‎ها و کاربسته‎‎های تحصیلکردگان کشور وجود دارد و این در حالی است که آموزشی مورد تاکید پیشوایان دینی ما است که در آموزش‎‎گیرنده تغییر رفتار مثبت ایجاد کند.

ابرقویی در ادامه با اشاره به آموزش‌‏‏های دارالفنونی و حوزوی، گفت: آموزش‎‎ها باید آموزش‎‎های به سبک دارالفنونی یا سبک حوزوی باشد تا بتواند موثر واقع شود.

دکتر ابرقویی در ادامه با برشمردن امتیاز‏های دوره‌‏‏های علمی کاربردی گفت: مهمترین امتیاز دوره‎‎های آموزشی علمی – کاربردی در مقاطع مختلف (حرفه‎‎ای و فناوری)، کیفیت و بیان موضوعات کاربردی به منظور ایجاد حس پویایی و اشتیاق بیشتر در یادگیری دانشجو است.

به گفته وی، ایجاد کارگاه‏‏های عملی و بیان تجربیات علمی و عملی اساتید در این دوره‏ها می‏‏تواند به یادگیری مطالب کمک شایانی کند.

این مقام مسئول در پایان نیز تحلیل‏‌های قوی، استفاده از کار گروهی و ایجاد فضای دلنشین و تسلط بر مطالب را از دیگر ویژگی‏‏‌های شاخص آموزش‎‎های علمی و کاربردی خواند.


تگ ها آسیب‏‌شناسی بخش آموزشی تحقیقاتی کشور دکتر صدرا ابرقویی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی