پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          21 مهر 1393 - 13 October 2014



حمایت مالی و معنوی واحد علوم و تحقیقات از فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات گفت باید نگاه دانشجو نسبت به معاونت فرهنگی و اجتماعی اصلاح شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی، در دومین جلسه از مراسم جشن آغاز سال جدید تحصیلی، ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود و تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر، ادامه داد: دانشگاه خانه ی دوم دانشجویان است که با دو هدف آموزش و پرورش آنان به فعالیت می پردازد.

وی یاری گرفتن از خداوند متعال را نخستین گام برای ورود به دانشگاه دانست و افزود: هدف اصلی در دانشگاه تربیت متخصصان کاردان و کمک به تعالی بیش از پیش دانشجویان است.

دکتر دانشفرد با بیان اینکه زندگی هدفمند و داشتن نگاه منتقدانه رمز موفقیت دانشجویان است، اظهار داشت: آینده ی شغلی وابسته به میزان توانایی ها و آگاهی های افراد است و عشق و علاقه به تحصیل و کار اساس پیشرفت افراد را شکل می دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: دانشگاه بازار ارز و سکه و محل زد و خورد برای گرفتن پست و مقام و پرداختن به مسائل سیاسی نیست بلکه محل لذت بردن از تحصیل و فرا گرفتن علم، جان گرفتن و زنده شدن است .

وی بر حفظ احترام اساتید و کلاس های درس توسط دانشجویان تأکید کرد و گفت: سخت کوشی، تلاش، پشتکار و کسب مهارت های جانبی همچون دانش کامپیوتری و زبان های خارجه روند پیشرفت و نیل به اهداف را تسریع می کند.

دکتر دانشفرد تسهیل مراحل رشد و کمال انسانی را از اهداف معاونت فرهنگی اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانست و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی این واحد دانشگاهی از توسعه فعالیت کانون ها، تشکل ها، نشریات دانشجویی ، ستاد عمره ی دانشجویی و ستاد ازدواج دانشجویی حمایت مالی و معنوی می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه چارچوب فعالیت های این معاونت منحصر به مسائل مذهبی نیست، اظهار داشت: کلیه فعالیت های مذهبی، سیاسی، هنری، اجتماعی و ... معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی با مشارکت دانشجویان و اساتید این واحد انجام می شود.

دکتر ابوالقاسم امام زاده , رییس دانشکده مهندسی نفت واحد علوم تحقیقات ، با تاکید بر اهمیت این رشته در جهان به ویژه در ایران افزود کار در صنعت نفت به عنوان یک صنعت بین المللی نیازمند بهره مندی از مهارت زبان انگلیسی است .

وی به اهداف این رشته و آینده شغلی متخصصان نفت اشاره کرد و افزود  مهندسین نفت بهترین و پیشرفته ترین محیط کار را با آخرین تکنولوژی و نرم افزار در اختیار دارند.



تگ ها دانشگاه آزاد دانشگاهی دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی