پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          03 آبان 1393 - 25 October 2014


تعقیب سیاست‌های وزارت علوم در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه فعالیتهای فرهنگی در دانشگاهها و حضور دانشگاهیان در این برنامه ها گسترده تر شده تاکید کرد: در طول تابستان از دانشگاهها خواسته ایم سیاستهای وزارت علوم را در برنامه های فرهنگی تعقیب کنند.

ضیاء هاشمی با بیان اینکه دانشگاه کانون خلاقیت و نوآوری است، گفت: برنامه های فرهنگی در دانشگاههای مختلف به دلیل همین خلاقیت ها متنوع شده و گاهی اوقات در دانشگاه کوچک یک شهرستان برنامه هایی برگزار می شود که در هیچ دانشگاه دیگری تاکنون برگزار نشده است، وزارت علوم هم بنا ندارد برنامه های دانشگاههای مختلف را محدود کند اما توصیه های خود را در حوزه های مختلف به دانشگاهها عرضه می کنیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم در ادامه به حضور استادان در فعالیتهای فرهنگی دانشگاهها اشاره کرد و افزود: استادان در فعالیتهای فرهنگی مشارکت بیشتری می کنند و در تشکلها و انجمنهای علمی دانشجویی زمینه حضورشان فراهم می شود. همچنین در ایام تابستان از دانشگاهها خواسته ایم در این زمینه ها سیاستهای وزارت علوم را تعقیب کنند.

هاشمی درباره برنامه هایی که دانشگاهها به عنوان فعالیتهای فرهنگی در نظر گرفته و به وزارت علوم معرفی می کنند، با ذکر مثالی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال دانشگاه شهید چمران اهواز صدها برنامه برای فعالیتهای فرهنگی به معاونت فرهنگی ارائه کرده و معاونت هم اگرچه امکانات محدودی دارد در صورت امکان با این برنامه ها موافقت می کند. هر چند این فعالیتها با بودجه دانشگاهها برگزار می شود.

وی از برگزاری برخی برنامه های مشترک میان دانشگاهها از جمله برگزاری جشنواره حرکت خبر داد و افزود: این جشنواره ها هم اکنون در برخی دانشگاههای کشور در حال برگزاری است و وزارت علوم همواره بر ایجاد نوآوری و تنوع در فعالیتهای فرهنگی تاکید دارد.

معاون وزارت علوم با بیان اینکه فعالیتهای فرهنگی دانشگاههای کشور نسبت به دوره های پیشین افزایش یافته و متنوع شده، از مشارکت گسترده دانشگاهیان در این برنامه ها خبر داد و تاکید کرد: مدیران دانشگاهها هم نسبت به این برنامه ها توجه بیشتری دارند و وزارت علوم مرتب با روسا و مدیران و معاونان فرهنگی جلساتی را برای پویا تر شدن این برنامه ها برگزار می کند.

 


پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی