پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          27 مهر 1394 - 19 October 2015


استقبال معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از ایده های دانشجویی 

مجتبی عبدالهی در دیدار با جمعی از دانشجویان رشته های معماری،عمران،شهرسازی،محیط زیست،طراحی محیط، طراحی شهری،گرافیک،نقاشی،طراحی صنعتی،حجم و مجسمه سازی،صنایع دستی، شیمی و... ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و نیز آرزوی موفقیت برای دانشجویان در تمامی عرصه ها گفت: به موضوعات دانشجویان علاقمند هستم و با اشتیاق آن را دنبال می کنم.

عبدالهی در ادامه ضمن تاکید بر استمرار این قبیل نشست ها گفت: با توجه به تنوع و گستردگی موضوعات حوزه خدمات شهری از ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید دانشجویان استقبال می کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که براساس یک ساختار و چارچوب منظم و مشخص کارها و اقدامات خود را دنبال کنید؛ به دبیرخانه دانشجویی در حوزه مشارکت های شهروندی در سازمان زیباسازی اشاره داشت و گفت: این دبیرخانه باید با نگاه و ساختاری جدید و ویژه بازنگری و به کار خود ادامه دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:برای استفاده از ظرفیت های دانشجویی در حال بررسی برای تشکیل کارگروهی متشکل از مدیران عامل سازمان های این معاونت و سرگروه های دانشجویی هستیم تا از نظرات و پیشنهادات دانشجویان نیز بهره بگیریم.

عبدالهی در ادامه بر ارائه طرح های جدید از سوی دانشجویان در خصوص نقاشی های دیواری، طراحی پارک های محیط زیستی، پیرایش شهری،آبنماها، آثار حجمی ،کیوسک های مطبوعاتی،حذف زوائد بصری در نقاط مختلف شهر تهران، طراحی های جدید در زمینه آذین بندی،نورپردازی و...توسط دانشجویان تاکید کرد و گفت:ایده ها و خلاقیت های جدید را در قالب طرح و پروپوزال ارائه دهید تا از طرح های برتر در محیط های شهری استفاده شود.

همچنین در این جلسه عبدالهی ضمن استقبال از همکاری دانشجویان و مشارکت جوانان بر موضوعاتی چون تولید فیلم های آموزشی در زمینه پسماند، طراحی های جدید در زمینه مخازن و زیرمخزنی ها،استفاده از ظرفیت دانشجویان محیط زیست در این حوزه و نیز در خصوص ارائه طرح به اولین سمپوزیوم المان های شهری از مواد بازیافتی و... مباحث و موضوعات مختلفی را برای مشارکت آنان در این حوزه مطرح کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در پایان این نشست چند تن از دانشجویان به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مباحث و موضوعات مورد نظر خود پرداختند و در پایان نیز عبدالهی در ارتباط با آن موضوعات، توضیحات لازم را ارائه داد.


تگ ها استقبال معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از ایده های دانشجویی استقبال معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ایده های دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی