پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          06 شهریور 1397 - 28 August 2018


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر فردی هویت دانشگاه آزاد اسلامی را با تقلب علمی خدشه ‌دار کند، هم با شخص متخلف و هم با معاون آموزشی برخورد می شود.

به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی در چهاردهمین همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیرخانه برنامه علمی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باهدف هم‌افزایی برای حل مسائل از سوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با نظام‌بندی موضوعات از مهرماه امسال آغاز به کار می‌کند.

وی از راه‌اندازی صندوق حمایت از فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: این صندوق با در نظر گرفتن زیست‌ بوم فناوری تشکیل و سازوکار آن به نحوی خواهد بود که باعث روان شدن فعالیت‌های دانش‌بنیان شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هر یک از دانشگاه آزاد استانی تبدیل به یک قطب تخصصی می شود، تاکید کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی ستادسالاری نداریم بلکه به روسای استان‌ها و واحدها اختیار می‌دهیم و بر اجرای وظایف آنها نظارت می‌کنیم و مسئولان نیز باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

طهرانچی عنوان کرد: در اجرای طرح آمایش دانشگاه آزاد اسلامی برنامه داریم استان‌ها متناسب با موضوعاتی که درگیر آن هستند، فعالیت‌های علمی و پژوهشی داشته باشند.

وی افزود: اگر فردی هویت دانشگاه آزاد اسلامی را با تقلب علمی خدشه ‌دار کند، هم با شخص متخلف و هم با معاون آموزشی آن واحد باید برخورد جدی شود چراکه هویت دانشگاه آزاد اسلامی به آسانی به دست نیامده و این دانشگاه از افتخارات جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تمامی برنامه‌های این دانشگاه در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی است که ایجاد این تمدن تنها نسخه مقابله با تمدن شبکه‌ای غرب است.

طهرانچی با بیان اینکه تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی را در یک سطح می‌بینیم، گفت: ما تنها یک مدرک دانشگاه آزاد اسلامی داریم و تفاوتی در دانش‌آموختگی افراد در مرکز آموزشی یا واحد جامع وجود ندارد.

وی عنوان کرد: برنامه علمی برای این دانشگاه تدوین شده که در این برنامه‌ موضوعات آموزشی و پژوهشی لحاظ شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از نبود تربیت هویتی در دانشگاه‌ها گفت: هر دانشگاه باید جوان خود را با عشق به هویت اسلام و ایران تربیت کند.

طهرانچی ادامه داد: زمانی می‌گفتند ایران همه‌ چیز دارد، اما دانشگاه ندارد. با تاسیس دانشگاه، کسانی که عالم بودند به دنبال مدرک رفتند و به مرور مدرک‌گرایی شکل گرفت و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند «مسیر دانشگاه کج نهاده شده است یا دانشگاه با فرهنگ غلط به ایران آمد».

وی تاکید کرد: این روزها صحبت از رسالت بزرگ و پیچ تاریخی است، چراکه دشمنان می‌خواهند جوانان و مردم را ناامید کنند و به خیال خودشان با تحریم‌ها ریشه ملت ما را خشک کنند اما زهی خیال باطل، چراکه ما هستیم، دانشگاه هست و با تمام توان با نگاه تحولی و تلاش کارها را پیش خواهیم برد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی ۴۰ سرای تخصصی نوآوری آزاد در ۴۰ واحد دانشگاهی تا پایان سال جاری خبر داد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی