پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          14 شهریور 1397 - 05 September 2018


رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بر اساس یک نظرسنجی ۸۰درصد دانشجویان اعلام کرده بودند در صورتی که برای کشور مشکل ایجاد شود آماده دفاع هستند.

به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صدیقی صبح امروز در شصت و دومین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور گفت: در شرایط جدیدی از کار در کشور هستیم، فضا و شرایط را بهتر می دانید، نیاز به همدلی، کار بیشتر و تزریق امید و انگیزه به مجموعه دانشگاهی داریم.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که شاهد هجوم دشمن هستیم. این کار ما را سخت تر می کند. با همدلی و اتحاد بیشتر می توانیم از این برهه به خوبی عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در حوزه دانشجویی و خدماتی که به دانشجویان ارائه می شود تلاش کنیم. خدمات خوبی ارائه دهیم تا دانشجویان زیست بهتری داشته و بهتر تحصیل کنند. معاونین فرهنگی نیز تلاش می کنند فضای بهتری را از نظر نشاط اجتماعی در بین دانشجویان ایجاد کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: در نظرسنجی که از دانشجویان صورت گرفته، دانشجویان تاکید زیادی بر نیاز به برنامه های فرهنگی و فوق برنامه های فرهنگی داشتند به طوری که ۹۰ درصد دانشجویان خوابگاهی خواستار فعالیت های فرهنگی و تفریحی بیشتری بودند.

وی ادامه داد: در این شرایط که با هجوم فرهنگی و تبلیغی مواجه هستیم، باید در زمینه اطلاع رسانی بسیار فعال باشیم. البته ما قبول داریم ضعف هایی نیز داریم اما بعضاً سیاه نمایی هایی که صورت می گیرد، حرکت در مسیر دشمن است.

وی گفت: در نظرسنجی که صورت گرفته بود ۷۷ درصد دانشجویان به ایرانی بودن خود افتخار کرده، ۸۸ درصد دانشجویان به فرهنگ و تمدن ایران بالیده اند و آمار بالایی از این دانشجویان آمادگی خود را برای دفاع از کشور در صورتی که مشکلی ایجاد شود اعلام کرده اند.

صدیقی افزود: در نظرسنجی که در سال ۹۴-۹۵ صورت گرفت، ۸۰ درصد دانشجویان اعلام کرده بودند در صورتی که برای کشور مشکل ایجاد شود آماده دفاع هستند اما متاسفانه شاهدیم که این نکات کمتر آشکار می شود. در همین نظرسنجی ما اعلام کرده بودیم ۵۸ درصد دانشجویان به دانشگاه خود علاقه دارند ولی اطلاع رسانی به این صورت شکل گرفته بود که ۴۲ درصد دانشجویان به دانشگاه خود علاقه ندارند. باید در این شرایط اطلاع رسانی به موقع داشته باشیم قبل از اینکه مجموعه دانشجویان تحت تاثیر اخبار نادرست قرار گیرد.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی