پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          29 آذر 1397 - 20 December 2018


جمعی از دانشجویان اهل سنت دانشگاه آزاد کرمانشاه در بیانیه‌ای اعلام کردند: از دادستان کل کشور درخواست می‌کنیم تا قاطعانه با توهین بی‌شرمانه محمد باسم درازهی به کارمند و ظیفه‌شناس برخورد کند.

به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان اهل سنت دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، پیرو اتفاق اخیر مبنی بر رفتار زننده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به ملت شریف و بزرگ ایران بیانیه ای صادر کردند.
 
متن بیانیه به شرح زیر است:

۱- برخورد محمد باسم درازهی با یک کارمند و وظیفه شناس که در پی اجرای وظایف خودش از ورود غیر قانونی ایشان جلوگیری کرده بود، برخوردی زننده، ناشایست، به دور از شان نمایندگی مجلس و خارج از چهارچوب همه قواعد اخلاقی مذهب اهل سنت بود.
 
این فرد که خود نیز از پیروان مذهب تسنن و نماینده مردم با ایمان و عقیده‌مند و متشرع منطقه غیور مردان بلوچستان است به راستی که هیچ بویی از رایحه خوش اخلاق نبوی نبرده است و به هیچ وجه شان عنوان نمایندگی دیار متدینان بلوچستان را رعایت نکرد.
 
 توهین بی شرمانه او به همه مردم توهینی نابخشودنی و غیر قابل انکار است. این فرد در حالی که با بی تقوایی تمام به کارمند وظیفه شناس توهین نموده است، در پاسخ به کسی که شانیت نمایندگی را با زبانی کوچه بازاری به او یاد آوری می‌کند تا شاید غیرت او را بجنباند، با بی شرمی تمام به آحاد ملت ایران توهین کرده و میگوید خاک بر سر مملکتی که من نماینده اش هستم! آری جناب درازهی، کلام شما را اینگونه کامل می‌کنیم که خاک بر سر مملکتی که تو نماینده اش بمانی!
 
اینجانبان با درخواست از دادستان کل کشور درخواست می‌کنیم تا قاطعانه با چنین توهین بزرگی که به ملت ایران و جامعه بزرگ اهل سنت که رای دهندگان به ایشان را شامل می‌شود، شده است برخورد نمایند، که این توهین او نه صداسازی کامپیوتری بود و نه تقطیع تصویر! یقینا برخورد با نماینده مذکور درخواست همه آحاد با غیرت ایران و جامعه اهل سنت است؛ به راستی دیگر یک نماینده باید چه اقدامی انجام دهد تا از شانیت نمایندگی ساقط شود و مسئله مصونیت نمایندگان باید به قیمت توهین به ملت بزرگ ایران و مردم عزیز اهل سنت تمام شود؟!
 
اینجانیان نیز از نماینده مردم غیور اهل سنت کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و نیز از مجمع نمایندگان استانمان در خواست می‌کنیم تا در برابر چنین توهین آشکاری ساکت ننشیند که سکوت آنان نیز شائبه همفکری با این نماینده هتاک را به ذهن متبادر میکند که البته به دور از ساحت نمایندگان شریف استانمان است.

 کلامی هم با آقای درازهی هست، آقای درازهی به چه جراتی برای اینکه توهین خودتان را لاپوشانی کنید، از جامعه عزیز اهل سنت مایه می‌گذارید؟ اگر درست میگویید، چرا جوابیه تان از روی متنی از پیش نوشته است؟ چرا از کار قبیح خودتان عذر خواهی نکردید؟ چرا برای آنکه در مقامتان بمانید و کار قبیح خودتان را که منافی همه شئون مورد اشاره پیامبر عظیم الشانمان است توجیه کنید پای اهل سنت عزیز را به ماجرا باز می‌کنید و از آن هزینه می‌کنید؟ آقای درازهی کجا آن کارمند به شما توهین کرد؟ کجا به مردم اهل سنت خدای ناکرده توهین کرد؟ کجا حتی به مردم بلوچ توهین شد؟ چرا باید هزینه بی قانونی و فحاشی و بی اخلاقی شما را مردم اهل سنت و غیور مردان بلوچستان پرداخت کنند.
 
درازهی، حتی اگر آن کارمند به شما و یا خدای ناکرده به قوم بلوچ و یا جامعه عزیز اهل سنت توهین کرد، شما به حکم صریح قرآن و نیز به حکم احادیث شریف نبوی و نیز اخلاقی که از خلفای راشدین به ما رسیده است، حق چنین توهینی را نداشتید که ترمذی آورده است «إِنَّ اللَّهَ لَیُبْغِضُ الْفَاحِشَ الْبَذِیءَ». آقای درازهی به سرعت استعفا کنید که حضور شما در مجلس بر همه مردم ایران و جامعه اهل سنت گران است.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی