پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشگاه          18 دی 1397 - 08 January 2019


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: نمایندگان مردم باید شفاف و صریح به مردم بگویند که در پالایشگاه کرمانشاه فساد صورت گرفته یا خیر؟ اگر صورت نگرفته که تمام مدارک و اسناد مربوط به آن را به مردم نشان دهند.

پرتال دانشگاهی به نقل از طارق کعب، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی گفت: متاسفانه وضعیت کنونی به گونه‌ای است که مسئولین کم کاری می‌کنند، اما رهبری معذرت خواهی می‌کند؟! حاصل غفلت و خواب آلودگی آن مسئول این است که رهبری باید به جای آن‌ها در این رابطه و در بحث عدالت و ... معذرت خواهی کند.

وی افزود: در بحث عدالت در استان کرمانشاه و خصوصی‌سازی پالایشگاه افراد مسئول و غیر مسئول اظهار می‌کنند که تخطی صورت گرفته و بعضا هم می‌گویند که عملا فساد رخ داده است.
 
نمایندگان بدانند که با دزد دزد گفتن، دزد از دزدی دست بر نمی‌دارد
کعب اضافه کرد: امیدواریم که چنین چیزی رخ نداده باشد، اما حرف ما با نمایندگان این است که با دزد دزد گفتن، دزد از دزدی دست بر نمی‌دارد. باید رفت و وارد کار شد. 

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما که روزنامه نیستید که بگویید ما موضع گرفتیم. الان بیش از ۳۶۰۰ دانشجوی دانشگاه رازی طوماری را امضا کردند با این مضمون که آقایان نماینده‌ای که در قوه مقننه حضور دارند، وارد عمل شوند و بهتر است، مثل روزنامه نباشید که فقط محکوم کنید.
 
اگر فسادی در پالایشگاه صورت گرفته پس چرا کسی استعفا نمی‌دهد!
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه بیان داشت: سوال ما این است که چگونه نماینده‌ای بخاطر یک درگیری لفظی که بعد هم مشخص شد مقصر چه کسی بوده وقت مجلس را برای ۴۵ دقیقه می‌گیرد. چطور ایشان می‌توانند ۴۰ نماینده دیگر را با خود همراه کنند و استیضاح وزیر را کلید بزنند یا به دنبال جابجا کردن رئیس‌کل گمرک باشند، اما مسئولین ما نمی‌توانند نمایندگان دیگر را با خودشان همراه نمایند؟

وی تاکید کرد: نمایندگان باید شفاف و صریح به مردم بگویند که فساد صورت گرفته است یا خیر؟ اگر صورت نگرفته که چه بهتر و تمام مدارک و اسناد مربوط به آن را به مردم نشان دهند. اما اگر فسادی صورت گرفته پس چرا کسی استعفا نمی‌دهد! فقط استعفا هم کفایت نمی‌کند باید این افراد محاکمه شوند. کسی که به بیت المال خیانت کند تکلیفش مشخص است؛ همانگونه که رهبری می‌فرمایند: «مفسد بایستی مجازات شود».
 
اگر شفافیت در کار نباشد اصل ۴۴ قانون اساسی تضعیف می‌شود
کعب با بیان اینکه اگر شفافیت در کار نباشد اصل ۴۴ قانون اساسی تضعیف می‌شود، اظهار داشت: کاش بجای این همه سعی که برای جذب سرمایه خارجی می‌شود، برای جذب سرمایه‌های داخلی تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به شدت از پیشرفت و توسعه کشور ما می‌ترسد چرا که کشور ما در دنیا در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و این را مدیون آگاهی و بصیرت مردم و در رأس آن رهنمود‌های رهبری هستیم؛
‏رهبری که می‌گوید مسئولین باید پاسخگو باشند. امیدوارم که مسئولین در یک فضای سالم و دوطرفه در دانشگاه بحث را شفاف کنند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین اخبار دانشگاه

خبرنامه - شبکه های اجتماعی